juuh elikkäs mulla on siis tällänen ongelma, että etureiteni ovat todella kiinteät ja hyvät, mutta takareidet ovat löysät ja siellä on vähän läskiä. harrastan itse ratsastusta kerran viikkoon ja 4-5x aerobista, sekä teen lihaskuntotreeniä 3-6x viikossa riippuen tietysti miten paljon jaksan tehdä minäkin päivänä.
eli mietin tässä, että onko jotakin liikkeitä, jotka kehittää VAIN ja ainoastaan takareisiä pakaroita, koska näyttää aika oudoille kun etureidet ovat niin lihaksikkaan näköiset ja takaa onkin sitten aika löysän näköistä.
reidet
urheilijaneiti
5
87
Vastaukset
- ei muuta
Maastaveto.
- tuhero
Minkäslainen tuhero neitillä on?
- vv74
Maastaveto, suorin jaloin maastaveto, hyvää huomenta -liike, myös kunnon syväkyykyt, ylämäkivedot ym sprintit juosten... Tuossa muutamia. :)
- läski natu
Rasva kertyy naisilla ihan luonnostaan reiden takaosaan sekä sisäreisiin, maastaveto ja sen eri versiot on tietty erinomaisia liikkeitä mutta tässäkin tapauksessa parhaan tuloksen saat, kun tiputat rasvaprosenttiasi ja keskityt vahvistamaan jalkojasi normaalisti (kyykky).
- ..........
Askelkyykky lisäpainoilla
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 891629
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151521- 1361412
- 981410
- 741311
- 1161180
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2641059- 691001
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o18965- 37947