kaikki abduktiot laitetaan unihalvausten piikkiin, vaikka oikeasti avaruusolennot olisivatkin asialla.
Hassu juttu
30
322
Vastaukset
Mistä tietää että nimenomaan avaruusolennot on silloin asialla?
- no.
no esimerkiks siitä että niillä olennoilla on iso pää ja suuret mustat silmät harmaa iho ja tuntee kipua niiden tekemissä jutuissa.
- ja lisäks
no. kirjoitti:
no esimerkiks siitä että niillä olennoilla on iso pää ja suuret mustat silmät harmaa iho ja tuntee kipua niiden tekemissä jutuissa.
niiden yhteydessä on nähty usein aluksii. Esim viety yöllä ulos aluksee.
- joskuss
ja lisäks kirjoitti:
niiden yhteydessä on nähty usein aluksii. Esim viety yöllä ulos aluksee.
olennot tekevät kokeita abduktiohenkilön huoneessa, eivät ain sieppaa alukseee.
joskuss kirjoitti:
olennot tekevät kokeita abduktiohenkilön huoneessa, eivät ain sieppaa alukseee.
Mikään noista jutuista ei ole sellaista etteikö se voisi olla vain unta. Kipu voi toki olla todellistakin mutta uni voi vääntää sen mistä vain mukamas johtuvaksi.
- zorroperro..
Sinäpä sen sanoit: - aina kun - kaikki abduktiot laitetaan UNIhalvausten
piikkiin.
Eikös tuossa ole mielenkiintoista se miksi niin voidaan aina tehdä?
Johtuisikohan se siitä että kyseiset abduktion kohteena olleet ovat
olleet nukkumassa - ainakin yleensä.
Ei taida olla tapauksia, että isäntä tai emäntä häviää iltateeltä tai aamu-
kahvipöydästä ja hupsahtaa tovin päästä sohvalle tai jonnekin kotiinsa?
Nuo "yö vierailut" vähän niin kuin nakertaa uskottavuutta monessakin
mielessä...Että onhan se hassu juttu?- rjkfdgjh
Olet sä katton sellasen tosipohjasen elokuvan ku Intruders?
Esim siinnä oli siepattu myös päiväsaikaan, ei pelkästän yöllä.
Ehkä siks tekevät enemmän yöl et ihmine luulis niit uniiksi? rjkfdgjh kirjoitti:
Olet sä katton sellasen tosipohjasen elokuvan ku Intruders?
Esim siinnä oli siepattu myös päiväsaikaan, ei pelkästän yöllä.
Ehkä siks tekevät enemmän yöl et ihmine luulis niit uniiksi?Huom! Elokuva.
Missä määrin kys. elokuva mahtaa olla tosipohjainen?
Jos vaikka perustuu ihmisten kertomuksiin, kyllä ne ihmisten kertomukset ovat edelleen vain kertomuksia.Löytyyhän niitä useitakin tapauksia missä siepatut ovat olleet aivan muualla kuin pehkuissa.
Ja kuten olen tännekin kirjoittanut, niin todella suurella todennäköisyydellä olen itsekin (ufo)siepattu.
Ja sieppaus tapahtui autosta jolla pakenimme (minä, Terttu/ Pihlaja67 ja Lasse). Sieppaus tapahtui auringon vielä komeasti paistaessa ja palautus liikkuvaan autoon aikaan jolloin olikin jo sitten tähtitaivas. Eli ihan mitättömästä ajasta ei ole kyse, vaan puhutaan tunneista. Tämä tieosuudella joka normaalisti kestää vähän rapiat viisi minuuttia. Ja ufo(t) liittyy vahvasti tapaukseen.- sejokatuleemiittiin
Käpymäki kirjoitti:
Löytyyhän niitä useitakin tapauksia missä siepatut ovat olleet aivan muualla kuin pehkuissa.
Ja kuten olen tännekin kirjoittanut, niin todella suurella todennäköisyydellä olen itsekin (ufo)siepattu.
Ja sieppaus tapahtui autosta jolla pakenimme (minä, Terttu/ Pihlaja67 ja Lasse). Sieppaus tapahtui auringon vielä komeasti paistaessa ja palautus liikkuvaan autoon aikaan jolloin olikin jo sitten tähtitaivas. Eli ihan mitättömästä ajasta ei ole kyse, vaan puhutaan tunneista. Tämä tieosuudella joka normaalisti kestää vähän rapiat viisi minuuttia. Ja ufo(t) liittyy vahvasti tapaukseen.Herranpieksut! Tuota en tiennytkään, jutellaan tuosta lisää sitten miitissä.
sejokatuleemiittiin kirjoitti:
Herranpieksut! Tuota en tiennytkään, jutellaan tuosta lisää sitten miitissä.
Mikäs siinä, jutellaan vaan.
sejokatuleemiittiin kirjoitti:
Herranpieksut! Tuota en tiennytkään, jutellaan tuosta lisää sitten miitissä.
Tehtiin niistä tapahtumista "aikoja sitten" animaatiovideokin ja ajattelin, että se voisi jotain sellaista kiinnostaa joka ei ole tulossa miittiin, eikä tiedä niistä ruotsin tapahtumista yhtään mitään..
Eihän se video ole tarkoitettu kuin, voisi kait sanoa, kevyeksi välipalaksi ennen sitä kirjaa, mutta saa senkin avulla jonkinlaisen kuvan tapahtumista.
Tänäänhän on niiden tapahtumien vuosipäiväkin sopivasti, eli siitä on nyt sitten 29 vuotta aikaa.. huh miten aika rientääkään,.
Siitä vaan sitten katsomaan :)
https://www.youtube.com/watch?v=7RRTrhbRR9s- anaal
Käpymäki kirjoitti:
Löytyyhän niitä useitakin tapauksia missä siepatut ovat olleet aivan muualla kuin pehkuissa.
Ja sieppaus tapahtui autosta jolla pakenimme (minä, Terttu/ Pihlaja67 ja Lasse). Sieppaus tapahtui auringon vielä komeasti paistaessa ja palautus liikkuvaan autoon aikaan jolloin olikin jo sitten tähtitaivas. Eli ihan mitättömästä ajasta ei ole kyse, vaan puhutaan tunneista. Tämä tieosuudella joka normaalisti kestää vähän rapiat viisi minuuttia. Ja ufo(t) liittyy vahvasti tapaukseen.Täyttyikö suoli?
Helpoin ratkaisu on varmasti juuri se että laitetaan kaikki unihalvauksen piikkiin. Sieppauksia tehdään tietysti päiväsaikaankin, joten unihalvaus ei tuolloin oikein sovi kuvaan.
- Mitä,miksi,miten?
Näissä mahdollisissa sieppauksissa minua on aina ihmetyttäneet eräät seikat kuten miksi ja mistä syystä jotkut sieppaisivat ihmsiä?Onko myöskään mitään järkeä saapua jostain valovuosien päästä Tellukselle ja valita jostain koko maapallon alueelta siepattavaksi sopivia ihmisiä ja miten sellainen valinta tehdään?
- miten sellainen
Mitä,miksi,miten? kirjoitti:
Näissä mahdollisissa sieppauksissa minua on aina ihmetyttäneet eräät seikat kuten miksi ja mistä syystä jotkut sieppaisivat ihmsiä?Onko myöskään mitään järkeä saapua jostain valovuosien päästä Tellukselle ja valita jostain koko maapallon alueelta siepattavaksi sopivia ihmisiä ja miten sellainen valinta tehdään?
Randomilla tietenkin.
Mitä,miksi,miten? kirjoitti:
Tieteellistä tutkimusta? Humis tekee väikkäriä ja tarvitsee vähän ännää?
- Nooa
Tutkitaanhan mekin kaikenlaista laboratorioissa. Tehdään eläinkokeita jne.
- 99,naintinain
kuha ensiksi tulis se kaikki kriteerit täyttävä, nii et ne ois kaikille niinku totta.
- HAA haa vaus
Unihalvaus, kaikkea tekin pidätte todellisena.
- kuviotutkijaKumelius
Älkää uniin luottako, tutkikaa viljapeltokuvioita, niihin on kätketty kosminen totuus !
- hkhhjhgkhkk
Ei unihalvausta ole olemassa muualla kuin skeptikon mielikuvituksessa.
He pitävät sitä täytenä totena kun on niin monta tutkimusta- hkhhjhgkhkk
kokemuksia?
http://www.demi.fi/keskustelut/syvälliset/kellään-kokemusta-unihalvauksesta#.U_ieg2Pe81k Kokemuksen syvällä rintaäänellä sanon, että unihalvaus voi olla juuri sellainen, että kuvittelee huoneen valaistuksi, vaikka se oikeasti on pimeä, näkee olentoja, kuulee ääniä kuten epämääräistä puhetta, vaikka huoneessa oikeasti ei ole ketään muita, tuntee että joku koskettelee, vaikka huoneessa ei ole ketään muita, ja tietenkään itse ei voi liikkua mihinkään.
- Dii baa daa
Unohtamatta houreita satuja hallusinaatioita valemuistoja
- Jee-mAto
toi mun lanttumaakari anto mulle uuden reseptin, mutta oon sitä mieltä, että... jotian vuosi sitten oli just käynny mmaten... sitten yht'äkkiä olikiin kolme tyyppiä siinnä ja... ja - ihan varma, kaalimadosta ostellu kaikkea ja, mutta ainakaan tuntunu aamusta miltää, oikeestaan ihan samalta, kuin mikä aamu tahansa, tiää näistä?
- Greycell
Miten selitätte sen että valtaosa heistä jotka epäilevät tullensa siepatuiksi, kertovat hyvin samanlaisista kokemuksista sieppauksen ajalta, vaikka siepatut eivät ole tunteneet toisiaan ennestään? Kuvaukset sieppauksen tehneistä olennoista ja toimenpiteistä aluksella on hyvin samanlaisia.
- retertertert
Koska jos näet selkeämuotoisen klassisen lentävän lautasen, niin se on samaan aikaan lentävä lautanen että tunnistamaton lentävä objekti. Sama koskee sikarinmallisia että valopalloja ja tri
- Ettäsilleen
Hassu juttu. Suomen kulutus on 9180 MW Tuontia 1929 MW Elspot hintaan 49,97 € / MWh
Ydinvoimaa 1865 MW Tuulivoimaa 101 MW edelleen järjettömään takuuhintaan 105,30 € / MWh ylihintaa 58,33 € / MWh aurinkovoimaa 10 kW Eilen oli aurinkovoiman tuotto 1988 kWh. Että silleen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1363687- 122416
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos371965Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly211731Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?301493- 1241458
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul101311- 141256
Se oli siinä sitten
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo4811233- 771151