Kertokaapa tapoja millä pääsee aknesta eroon? Kokeilin roaa mutta pystyin käyttämään sitä vain kuukauden.. Olen kärsinyt jo monta vuotta päänahkan ja korvakäytävienkin punoituksesta.. Luulen että se johtuu myös aknesta ehkä?
Onko vinkkejä aknen hoitoon?
3
96
Vastaukset
- Toimii.
Sinkkiä purkista, niin helpottaa.
- neuvonanne
Aknenhoidon 10 käskyä
1. Älä syö suklaata, karkkia, vehnää, äläkä mitään jossa on lisättyä sokeria. Sinun tulee lopettaa tarpeen mukaan viljojen käyttö.
2. Hyväksy itsesi sellaisena kuin olet, ja hyväksy muut ihmiset sellaisina kun he luonnollisesti ovat.
3. Pyri vähentämään stressiä ja pyri aina parantamaan tilannetta asiassa kuin asiassa.
4. Kunnioita näitä käskyjä.
5. Älä ole kosteuttamatta kasvojasi. Ennen kosteuttavaa voidetta, pidä huoli että kasvosi on puhdistetut pölystä ja muusta liasta.
6. Syö pähkinöitä, kasviksia, juo runsaasti vettä ja vältä hedelmien syöntiä, korvaa hedelmät lihalla.
7. Jos olet mies, orgasmit ei ( välttämättä) auta aknessa. Jos olet nainen, orgasmit yleensä auttavat aknessa.
8. Vaihda tyynyliinasi kerran viikossa, samoin lakanat.
9. Harrasta reipasta liikuntaa ainakin 1 tunti päivässä.
10. Nuku hyvin.
Ole avoin ja positiivinen persoona. Siitä se lähtee. - auttakaa1
No Roaa en uskalla syödä koska se kuulemma voi lopettaa pituuskasvun, söin sitä kuukauden ja sain kamalat selkäkivut yms. Pelaan fudista mikä tarkoittaa että hikoilen joka päivä todella paljon. Maitoa juon päivittäin, voiko tämä vaikuttaa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 692653
- 632594
- 681772
- 241597
- 201520
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91460- 151372
- 381223
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81187- 251096