Lähden täältä vanhasta, haisevasta kaupungista nauttimaan raikkaista tuulista ja jätän taakseni kaiken kurjan ja ikävän! Liian paljon muistoja menneestä elämästä ja aivan liian paljon joutunut olemaan tekemisissä exän kanssa, mutta pian se on ohi! En tule kaipaamaan aikaa, jolloin rakastin, en tule kaipaamaan aikaa jonka menetin. Katson tulevaisuutta kohti ja näen sen valoisana ja uskon että tulen olemaan iloinen ja onnellinen niillä eväillä joita minulle on annettu :)
Hiphei hurraa...
Joku jostain.
2
122
Vastaukset
- äääääääääää
saat kumminki jonku kusipään taas vierelle...
- Ap.
No thanks, miehistä viis! Olen vapaa kuin taivaanlintu enkä aio enää kahlita itseäni! Saa mennä ja tehdä mitä huvittaa ja milloin huvittaa, ei tarvitse kuunnella vanhaa narisevaa ukkoa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881507
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla101370- 751146
- 1151109
- 661068
- 74965
- 68895
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n255890Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o12831- 33803