Hei! Olen suunnittelemassa matkaa syyskuun viimeiselle viikolle. Matkoja Kroatiaan saa mutta onko siellä vielä silloin miten lämmintä? Kokemuksia? Toinen kysymys; jos varaa hotelli Meteorista täyshoidon, mitä se pitää sisällään? Kaikki ruoat varmasti mutta entäs juomat, drinkit, oluet..? Kun usein on vielä all inclusive erikseen mutta tuolla Apollomatkojen sivuilla ei oikein löydy tästä tietoa. Kiitos tuhannesti jos joku vastaa näihin =)!!
Makarska/ Hotelli Meteor syyskuussa?
5
377
Vastaukset
- Riisiryyni
Täysihoitoon kuuluu aamiainen, lounas ja illallinen. Juomista ainoastaan mehut yms. All inclusive tosiaan on eri juttu. En itse henkilökohtaisesti ottaisi täysihoitoa, koska hintataso ravintoloissa on melko edullinen ja ruoka on hyvää. Aamiainen kannattaa ottaa, se on monipuolinen ja riittoisa. Tripadvisorin palstalta olen saanut sen käsityksen että ruoka hotellissa alkaa toistaa itseään viikon aikana, eikä ole kehumisen arvoista.
Olin viime vuonna syyskuun ensimmäisen viikon kyseisessä hotellissa ja säät suosivat. Lämmintä riitti, mutta myös pilvisempiä päiviä. Yhtenä päivänä satoi. Syyskuun loppua kohti valitettavasti säät muuttuvat epävakaisemmaksi, mutta varmaan hyviäkin päiviä riittää.
Kroatia on käymisen arvoinen. Tänä vuonna uudestaan :) - bgt
Viime viikko oltiin ky.hotelissa .Oli puolihoito aamuoala ja illallinen.hyvä aamupala ilta ruoka myös hyvä. hyvä valinta kaikkea oli mitä lomalta tarvitsee.Huone perus.shampoot ja pyyhkeet hotellin puolesta.ei tarvitse kuljettaa mukana.kiva paikka .syyskuun loppu voi olla vaihtetelevat säät.juomat pitää erikseen ostaa. katu kahviloita paljon ja kannattaa istuskella. jäätelö ihanaa ja paljon tarjolla. uudelleen ensi vuonna.
- Hieno reissu
Olimme viime viikon hotelli Meteorissa. Hyvä ja siisti hotelli oli kaikin puolin, aamupala oli runsas ja hyvä ja illallinen myös. Henkilökunta oli erittäin ystävällinen. Ainoa miinus oli tosi pieni parveke kahden hengen huoneessa, mutta upeat maisemat oli merelle ja vuoristoon. Kroatia on ihana maa, jonne todellakin kannattaa matkustaa!
- lmu
Hieno reissu kirjoitti:
Olimme viime viikon hotelli Meteorissa. Hyvä ja siisti hotelli oli kaikin puolin, aamupala oli runsas ja hyvä ja illallinen myös. Henkilökunta oli erittäin ystävällinen. Ainoa miinus oli tosi pieni parveke kahden hengen huoneessa, mutta upeat maisemat oli merelle ja vuoristoon. Kroatia on ihana maa, jonne todellakin kannattaa matkustaa!
kävittekö retkillä vai oleskeliteko siinä makarskan alueella. mitä ostettavaa olisi ja hintataso kiitos.
- Lumia81
Sattuuko kellään olen lisäkokemuksia?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih465397Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5561957Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens781125Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591028- 77973
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53951- 59880
- 228834
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50823Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58748