Ubikinonia

iherbistä.

Pitäisi tilata iherbistä Ubikinonia 100mg kapseleita.
Suositelkaa hyvä merkki.

9

1102

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • valitse.

http://www.iherb.com/Healthy-Origins-CoQ10-Gels-Kaneka-Q10-100-mg-150-Softgels/4131#p=1&oos=1&disc=0&lc=en-US&w=ubiquinone&rc=328&sr=null&ic=17

Tavallisen ubikinonin (koentsyymi Q10) täytyy muuttua elimistössä ubikinoliksi ennekuin se voi imeytyä ja vaikuttaa. Ubikinonin entsymaattinen aktivaatio ubikinoliksi tapahtuu suolistossa. Kaikilla ihmisillä tämä muuntuminen ei tapahdu kovin hyvin.
      Mm. pitkäaikaissairailla, tupakoitsijoilla, ikääntyneillä tai henkilöillä joilla on erilaisia terveysongelmia, on usein myös heikentynyt entsyymien toiminta, jolla muuntaa ubikinoni ubikinoliksi. Ubikinolia elimistö voi hyödyntää välittömästi ja se nostaa veren ubikinonin noin 3 kertaa korkeammalle tasolle kuin perinteinen ubikinoni.

http://www.iherb.com/Healthy-Origins-Ubiquinol-Kaneka-QH-New-Soy-Free-Non-GMO-Formula-100-mg-150-Softgels/12109#p=1&oos=1&disc=0&lc=en-US&w=ubiquinol&rc=75&sr=null&ic=2

• ap.

Minkä merkkinen Ubikinoni täällä suomessa olisi vastaava tuote tuolle healthy origins Ubikinonille?

• valitse.

Tolosella on ja Pharma Nord.

Citymarketissa oon nähnyt.

Sitten on

Life
      Luontaistuntijat

ja muitakin kivijalkakauppoja

• Marjastaja53

Minäkin tilaan jatkuvasti tuota Healthy originsin ubiquinolia 50 mg ilman soijaa. Se on sopinut ainakin minulle. Elikkä siinä ubiquinoni on valmiina muodossa jossa se imeytyy parhaiten.

• Anonyymi
    • Anonyymi

Skip ja Solgar tunnetusti laatumerkkejä muta niitä ei välttämättä halpakaupoista löydy.

• Anonyymi

Aito Ubikinol 50mg käyttö aloitettu. Sisältää Kaneka® ubikinolia.
      Terveysvaikutuksista eri sairauksiin ja vaivoihin olen lukenut paljon hyvää.

Onko täällä iäkkäämpiä henkilöitä, jotka kokevat hyötyneensä ubikinonista/ubikinolista? Toivon helpotusta yöuniin, väsymykseen, nivel- ja lihasvaivoihin sekä -jäykkyyteen, stressiin. Onko kukaan huomannut ihomuutoksia (solutuotannon vilkastuminen ja hapettumisen vähentyminen)?

• Anonyymi

Tilattu 100 kpl purkki kotimaisesta verkkokaupasta. Annostus: 1-2 kapselia päivässä.

- edellinen

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      88
      1567
    2. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      12
      1440
    3. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      98
      1390
    4. Katsotko mieluiten

Kaivatussasi mitä?
      Ikävä
      69
      1250
    5. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      116
      1150
    6. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      95
      1137
    7. Vieläkö sä toivot

Meidän välille jotain?
      Ikävä
      69
      961
    8. Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan

Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n
      Maailman menoa
      256
      958
    9. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      18
      925
    10. Pidätkö kaivatustasi

Minkä vuoksi erityisesti? Mikä hänessä vetoaa?
      Ikävä
      37
      897
    Aihe