Onko muilla ollut silleen että leikkausviillon molemmin puolin on hieman turvotusta tai ihan kuin löysää roikkuvaa nahkaa? Ei ole kovaa turvotusta, vaan näyttää juuri sellaiselta löysältä nahkalta. Edellisen kissan kanssa tuli myös pientä turvotusta, mutta ei tuon näköistä. Kissa sai revittyä tikit parin päivän päästä leikkauksesta ja se on siis käytetty juuri uudelleen tikattavana, eikä lääkäri ainakaan sanonut tuosta turvotuksesta mitään. On vaan niin ihmeellisen näköinen niin ajattelin kysyä onko muilla ilmennyt tällaista? Vai onko kisullani sitten muutenkin vaan niin löysä nahka vtsassa.
Mitenkäs muuten jos ne sisemmät tikit pettää, mistä sen voi huomata? Ei kai ne lähde yhtä helpolla kuin nuo ulkoiset?
Kissan leikkaushaava + turvotus
...
1
<50
Vastaukset
- ...
Mihin pitäisi uskoa kun jotkut sanoo että jos se on pelkkää sitä kudosnestettä tai vastaavaa niin ilmestyy heti leikkauksen jälkeen, ja jotkut taas sanoo että vasta myöhemmin. Kisun vatsa on todella kosketusherkkä. Ei näytä muuten sitä itseään vaivaavan, mutta jos minä kosken siihen ihan hellästi niin saa kauhean sätkyn.
On kuitenkin jo ihan pirteä ja leikkii, käy potalla ja syö. Kai sen kissan käytöksestäkin voi huomata jos jokin on vialla? Kisulla on nyt antibiootti kuuri päällä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1058237- 1125764
- 555231
- 2895206
- 783851
- 583041
- 662757
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222558Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292532- 452491