Onko kukaan käynyt viime aikoina Alanyassa,hotelli Develissä.
Vieläkö siellä on töissä tosi mukava poika Ramon jolla on suomalainen vaimo.
Viime syksyllä olin siellä ja tarjoili palveluitaan tosi kokeneille suomalaisille mummoille ja vielä kuulemma edullisesti ja tavara oli hyvää. Hintaa en kysynyt , mutta kysyntä oli kova. Olen itse menossa sinne taas ensi kuussa ja voisin kokeilla häntäkin. Kokemuksia ?
Develin Ramon
6
1077
Vastaukset
- älä viitti
joojoo....
- heheh
Just tultii sieltä
- Ripste
Olen ollu Develissä kaksikin kertaa. Viimesin kerta oli maaliskuussa. Kyllä se Ramon sielä vielä oli kesäkuussakin kun siellä päin Alanyaa käveltiin.
Vaikea kuitenkaan uskoa siitä miehestä mitään..... Mukava heppu, juttelee kovasti :) - pimatsut
Hei!!!Olimme kaverin kanssa kaksi viikkoa Alanyassa,hotelli Sunwayssa joka on hotelli Develin vastapäätä.Ramon on vanha tuttumme ja voimme vakuuttaa, että hän on edelleen Develissä ja voi erittäin hyvin..;)
- minna
Tulin just lauantaina turkista ja poikkesin myös alanyassa. Kävin Develis ja juttelin johtajan kans joka kertoi,et Ramo oli häipyny viikko sitten TAAS kerran... tekee kuulema näin usein!!!
Että näin...
- Kiinnostuneet
Paljon palvelusta pyydetään? Jos joku "sattuisi" tietämään ? Kohta menossa...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 732785
- 632684
- 681792
- 241637
- 201560
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä101515- 151402
- 481257
- 381243
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91219