Harrastus 15 vuotiaalle

huolestunutäiti

Eli meidän 15-vuotias tyttö on nyt harrastanut salibandyä 4 vuotta eikä se enää oikein innosta, joten on harkinnut vakavasti lopettamista. Olen kuitenkin huolissani tytön kunnon laskemisesta, koska hän on todella hyvässä kunnossa muttei tykkää urheilla itsekseen eli ei toisinsanoen ei tykkää salilla käylisestä, lenkkeilystä tai muusta sellaisesta, mikä on harmi koska sitä hän olisi voinut tehdä... Haluaisin tietää olisiko teillä ehdotuksia, koska itselläni ei ainakaan tule mitään mieleen.

3

119

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 16vtyttö

Moikka :) itse olen siis 16v tyttö ja olen tässä itsekin 6vuoden ratsastusuran jälkeen etsimässä mukavaa urheilullista harrastusta! Elikkäs olen itse ajatellut alottavani, tai ainakin kokeilevani, potkunyrkkeilyä. On kuulemma todella kehittävä ja mukava laji. Olen myös itsekkin hieman laiska käymään omatoimisesti lenkillä ja salilla, mutta jos nyt kiinnostus enemmänkin potkunyrkkrilystä niin ajattelin siinä samassa aloittaa salilla käymisen :) tietenkin jos alotan harrastuksen, niin haluan myös tähdätä lajin huipulle. Siis ei nyt niin tässä heti, vaab pikkuhiljaa vaikka kymmenen vuoden kuliessa. Ratsastus oli todella lähellä sydäntä ja hieman haikein mielin sen lopetin :/ mutta kaipaan itsekkin säännöllistä ohjattua urheilullista aktiviteettiä. Ei tyttösi tykkäisi ratsastukesta, yleisurheilusta, uinnista tai vaikka potkynyrkkeilystä. Onhan myös kiva että jos tyttösi haluaa pitää hieman taukoa. Minä ainakin ajattelin että en aloittaisi enään mitään harrastusta,mutta kyllä se ikävä kunnon liikunnan pariin tulee väkisinkin takaisin :) toivottavasti löytyy kiva harrastus!! :) myös tennis, zumba ovat kivoja lajeja! kannattaa rohkeasti ehdotella tytöllesi eri lajeja!

• 11+10

Suosittelen trialia, todella mukava porukalla toteutettava laji. Sopii hienosti koko perheelle.

• 11+10

Suosittelen trialia, todella mukava porukalla toteutettava laji. Sopii hienosti koko perheelle.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      69
      2683
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      63
      2624
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1772
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1607
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1540
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      9
      1460
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1382
    8. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1223
    9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      8
      1187
    10. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      25
      1106
    Aihe