Pieni, mutta sapettava juttu: 05 -meganessa vielä yleinen, kätevä koukkumallinen sulankiinnitys, mutta 06 :ssa huonompi, harvinainen malli, jota ei niin vaan löydykään yleismallisena järjellisenhintaisena sulkana. Esim. Prismassa 05:seen ihan käypäset Motron -sulat 3,75/4,50 e/kpl, vaan eivätpä käy 06:seen. Hakusessa ovat!
Tuulilasinpyyhkijänsulat, pärkkele...
3
159
Vastaukset
- Hyvin näkyy
Tuolla olis jotain sulkia http://splashurl.com/k362zwy
Nuo valeon sulat ovat olleet hyviä. Tosin ei parilla eurolla saa, mutta eipähän tarvii joka kuukausi vaihtaa, vaan kerran vuoteen riittää.- sulanvenyttäjä
onhan niitä niin nettikaupoissa kuin muissakin suunnilleen samanhintaisina, sapettaa vaan maksaa erittäin yksinkertaisesta, pienten valmistuskustannusten tuotteesta 15-20 e, aivan älytöntä kun vertaa moniin muihin autotarvikkeisiin! Jos alkuperäiseen sulkaan ( valeo ) saisi uuden kumiprofiiliosan, olisi kohtuullinen hinta pari e/kpl !
- Hyvin näkyy
No se vaan laatu sattuu maksamaan. Minä ainakin olen kyllästynyt noihin parin euron halpissulkiin jo aikaa sitten. Kuukauden kun niitä pitää, niin jo alkaa raitaa jäämään lasiin. Kunnon "merkki" sulalla pääsee sen vuoden, ennen vaihtamista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 692733
- 632664
- 681792
- 241627
- 201550
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91480- 151392
- 461234
- 381233
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81197