Oon 26-vuotias ja saanut e-pillereiden lopetuksen seurauksena lievän/keskivaikean aknen n.6kk lopetuksen jälkeen. Pientä näppyläryhelöä otsassa ja poskissa. Muutamia isoja ihonalaisia ilmestyy sillointällöin. Nyt syön e-pillereitä jälleen, 2kk diane novaa syöty oricyklin 500mg x2/pvässä. Joka mennyt nyt vajaan kuukauden. Sain ihotautilääkäriltä avuksi vielä skinoren-voiteen iltaisin ja clindoxyl-voiteen aamuisin laitettavaksi iholle. Nyt viikko voiteiden käyttöä takana.
Onko teillä kokemuksia näistä voiteista? Mitenkä nopeasti iho alkoi parantumaan? Ja mitenkä tupn clindoxyl-voiteen kanssa kannattaa aamulla toimia? Riittääkö pelkkä vesipesu ja clindoxyl, vai laitatteko vielä päälle kosteusvoidetta? Itse laitan iltaisin skinorenin kuivuttua aqualan-perusvoidetta ohuen kerroksen päälle.
skinoren-ja clindoxyl-voiteet
teini taas
0
196
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682640
- 622582
- 681772
- 241597
- 201520
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91450- 151372
- 381223
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81177- 251096