Kävin ostamassa Forexista 80 Englannin puntaa. Myyjä alkoi kysellä matkani pituutta ja miten aikoisin vaihtaa lopun tarvittavan valuutan. Kerrottuani matkani pituudeksi kaksi viikkoa ja käyttäväni perillä pääasiassa luottokorttia, alkoi myyjä väittää kuinka hotelleissa saisi halvemman hinnan käteisellä maksettaessa.
Ensinnäkin, en usko, että hotelleissa mitenkään yleisesti saisi käteisalennusta. Toiseksi, vaikka saisi, niin setelien vaihtokurssihan on huomattavasti huonompi kuin luottokortilla maksettaessa mikä kumoaisi mahdollisen käteisalennuksen. Enkä todellakaan ala kuljettamaan lomallani yli tuhatta puntaa käteisenä tai ala puljata matkashekkien kanssa.
En pitänyt tavasta, jolla Forex yritti saada vaihtamaan minua enemmän käteistä kuin olin suunnitellut. Mikäli tekevät tuon uudelleen, niin vaihdan vähäiset rahani jossakin muualla.
Forexilla kyseenalaista "markkinointia"
matkailija.
2
162
Vastaukset
- Feed2
Suosittelen Tavex firmaa: www.tavex.fi, parhaimmat kurssit.
Parhaimman kurssin saat aina MasterCard, sitten Visa kortilla. Huonoimat American Express kortilta. Diners Club / Discovery lienee samaa sarjaa Amexin kanssa. - Kekkeruus
Minulle Forexin daami alkoi selittämään, että ulkomailla paikalliset vaihtopisteet huijaavat turisteja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 743042
- 712911
- 681842
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191762- 271671
- 241667
- 201630
- 481317
- 381293
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91289