Moikka!olen hakenut Hy/lto koulutukseen ja tulokset saan vasta myöhemmin..mutta kyselisin kuitenkin tietäväisiltä että miten paljon opinnot vaativat läsnäoloa? Minulla on 2v lapsi kotihoidossa ja ajattelin hoitaa kotona vielä väh.puoli vuotta/ vuoden verran. Ilokseni huomasin että helsingin yliopistolla on myös lapsiparkki :), mutta riittääkö tämä? Miehellä vuorotyö joten pystyisin olemaan koululla 1-3 kokopv/vk sekä pari osapäivää.. Kannattaako yrittää vai siirtäisinkö suosiolla vuodella eteenpäin?! Opintotukea en ajatellut nostaa,ainakaan ihan heti. Kiitoksia paljon jos jollain olisi kokemusta tai tietoa tuosta läsnäolosta..
Opinnot ja lapsi kotihoidossa
2
114
Vastaukset
- hetialkuun
Kannattaa aloittaa opinnot heti. Käyt nyt aluksi niillä luennoilla ja harjoituksissa, jotka sopivat päivärytmiisi lapsiparkin kanssa, esim. 1-3 päivänä viikossa pari tuntia, niin pääset alkuun. Itsenäistäkin opiskelua varmasti on lisäksi. Tilanteesi on hyvä, kun opintotuki ei ole vaatimassa tiettyä määrää suorituksia.
Vuoden kuluttua sitten parannat tahtia. Nyt aloittavien joukko hajoaa joka tapauksessa, kaikki eivät valmistu yhtä aikaa.- Ä_I_T_I
Kiitoksia vastauksesta! Sisäänpääsy varmistui ja näin yritän tehdä. Tähtään pariin kurssiin/jakso ja kiristän tahtia jos näyttää siltä että onnistuisi :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 891629
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151521- 981410
- 1311391
- 731302
- 1161170
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2641059- 691001
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o18965- 37947