Haluan töitä ulkomailla ja en löydä töitä mistään? Olen 19 vuotias tyttö joka haluaa matkustaa ja tehdä töitä muualla kuin suomessa. Puhun suomea, ruotsia ja englantia! Mun unelma olisi tulla matkaoppaaks mutta kun katsoin muutamaan sivuun niin melkein aina pitää olla yli 21 vuotias??! auttakaa!!
haluan töitä ulkomailla
2
288
Vastaukset
- älä hosu
Nuoruus on vaiva josta paranee päivä päivältä;)
- Sinnevaan
Aloita ensin jossain muissa hommissa, suomenkielisiä ihmisiä tarvitaan jatkuvasti erilaiisin asiakaspalvelutehtäviin esim. puheilnkeskuksissa. Mm. Irlannissa on ja on ollut paljon porukkaa. Eihän se työ mitään herkkua ole, mutta pääsee kuitenkin hankkimaan kokemusta ulkomailta ja saa myös työkokemusta (josta voi jopa olla hyöytyä jatkossa). Kielitaitokin saattaa kohentua (ainakin jos ei koko aikaa vietä vain suomalaisten parissa). Toki monet noita paikkoja mollaa ja eihän se työ kaikille sovi, mutta ei sitä omalta kohdalta tiedä ennen kuin kokeilee. Ylipäätään se ulkomailla asuminen ja työskentely (ml. paikallisen byrokratian kanssa tappelu) vaatii hieman luonnetta ja sitkeyttä... sitäkään ei pysty kehittämään ellei yritä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 692673
- 632614
- 681772
- 241607
- 201530
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91460- 151372
- 381223
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81187- 251106