Epäoikeudenmukaista, sitähän se elämä on. Mies oli täysi idiootti, väkivaltainen ja suustaan kamala haiseva hemmo. Nyt uudet häät ja uusi "onni".
Miten suhtaudutte esitykseen ja ihmiseen jonka tiedätte olevan muutakin kuin ihanat ruusut. Olla vain hiljaa?
UUDETHÄÄT
5
197
Vastaukset
- bed in roses
Hä, et kai aio naimisiin tuollaisen kanssa?
- NAISET HOI!
ruusuja ja kukkia satelee yleensä uusissa suhteissa, sillä "hyvitään" menneen suhteen virheitä.
- gjigj
Olisihan sitä halunnut sanoa exän uudelle naiselle, millainen kusipää exä on tai ainakin oli meidän suhteessa. Ettei vaan tämä uusi nainen joutuisi kokemaan samaa mitä minäkin. Mutta eihän sitä tiedä jos oikeasti toinen voi muuttua uuden suhteen myötä, eri ympäristön ja elämäntilanteen takia ihan erilaiseksi. Ja jos olisin jotain sanonut exä olisi pilannut vielä enemmän mun ja lapsemme elämää. Enkä mä ole tosissani koskaan harkinnut kertovani.
- kiltti mies.
Kiltit miehet ei pääse naimisiin. Onnea vaan.
- Sinustakin aviomies
Pääseepäs!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374875Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j4981541Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77923
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53901- 59850
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48758Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses57717