Aloitin vajaa kuukausi sitten Roan tai siis Isotretinoin ratiopharmin ja naaman kunto on vain pahentunut. Naamani on punaisten, todella kipeiden finnien peitossa ja nyt se leviää kaulaan!
Päätä jomottaa, silmiä ei kykene pitämään kunnolla auki ovat todella valoherkät, mieli on synkkä ja itken jatkuvasti..Mietin vain onko tämä todellakin tämän arvoista?
Olen 26-vuotias nainen, painan 65kg ja päivässä otan 2x20mg annoksen. Ihoni kuivaa sekunneissa kun tulen suihkusta ja kasvot on pakko rasvata heti. Samalla naama puskee talia pintaan ja tuntuu että laittamani rasva vain tukkii sen. Onko kenellekkään annettu esim. antibiootteja rauhoittamaan ihoa roan aikan?
Haluan kasvoni, mielenterveyteni ja elämäni takaisin!!!
Kuukausi Roa-kuuria takana ja naama menee vain pahemmaksi..
2
121
Vastaukset
- Koita kestää
Kärsivällisyyttä! Olet vasta kuurin alussa ja varmaan lukenut pahenemisvaiheesta? Itselle ei sitä tosin tullut, mutta hyvinkin mahdollista että roa puskee kaiken pskan ulos ja naama menee järkyttävään kuntoon..
- Toinenaknenuhri
Tsemppiä!
Itse olen syönyt kohta kaksi viikkoa ja nyt iski sellainen pahenemisvaihe että joka päivä tuntuu hankalalta ja mieli on täysin maassa. Olen iältäni ja painoltani samoilla linjoilla ja annostus minulla on sama! Olen yrittänyt ajatella, että ainakin luulisi lääkkeen vaikuttavan kun iho muuttunut tässä lyhyessä ajassa "superakneksi". Mutta kesä on inhottavaa aikaa synkistellä ja pakkeloida aknenaamaa piiloon, varsinkin kun on asiakaspalvelutyössä!!
Jos seuraat vielä ketjua niin minua kiinnostaisi tietää onko tilanne lähtenyt paranemaan ollenkaan? Entä onko sinulla tiedossa annostuksen nostoa. Minulle lääkäri lupasi kahden viikon jälkeen oman voinnin mukaan nostaa maksimiin eli vielä sen 10mg lisää (yht 50mg mikä on painolleni maksimi).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682640
- 622582
- 681772
- 241597
- 201520
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91460- 151372
- 381223
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81177- 251096