FIM:n kanssa asiointi on kyllä painajaismaista.
Käyttöliittymä on vaikea käyttöinen, sekä liian insinöörimäinen, ehkä turhan moderni. Ei sieltä tahdo löytää mitään. Tapiolasta siirron yhteydessä sopimuksen teko oli painajaismaista. Palveluun piti kirjautua lukuisia kertoja pankkitunnuksilla ja tehdä uudet tunnuslukulistat jne jne. Eikö asiaa olisi voinut hoitaa paljon helpommin? Käytettävyys tosi heikko.
Ulkoasukin on vähän sitä sun tätä. Onneksi tuli sitten siirrettyä asiakkuus pois FIMistä, eikä enää keljuta. Heillä ei selkeästi ole ajateltu käytettävyyttä lainkaan. Tapiolalle plussaa siitä, että heidän verkkopalvelunsa oli ensiluokkainen ja selkeä.
FIM:n käyttö yhtä painajaista
hohohohohoho
0
82
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 692663
- 632614
- 681772
- 241597
- 201530
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91460- 151372
- 381223
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81187- 251106