Hyvä näköinen auto tuo 75, sehän n kai itsestään selvyys. Mutta tuodaanko niitä nyt paljon Saksasta,kun ainakin pääkaupunkiseudulla niitä on alkanut näkyä paljon. Tai sitten olen mieltynyt niin paljon auton ulkonäköön, että huomaan ne helposti.
75 paljon liikenteessä
2
1247
Vastaukset
- Roveristi
Saattaa kyllä olla, että huomaat vain ne helposti... Itse ainakin huomaan, heh. 75:iahan saa nykyään uusia, ja pääkaupunkiseudulla ainakin Karaasi, Huoltorep ja olisiko Autojalonen, ja vähän kauempana Lohjan Laatuautot, ovat firmoja, joiden kautta niitä saa.
Taitaa ollakin, että suurin osa Suomessa ostettuja ja reksiteröityjä uusia 75:ia silloin kun niitä vielä sai, on myyty pääkaupunkiseudulla.
En ainakaan ykskaks uskoisi, että kovin montaa niitä Saksasta olisi tuotu. Ainakin mitä itse kerran kyselin eräästä isohkosta autoliikkeestä, vastattiin vain että niitä ei oikein kannata tuoda koska niissä on vero vielä niin korkea.- Nimetön
Kyseinen auto todella erottuu liikenteessä edukseen!
Tullin sivuilta voi katsella toteutuneita autoveropäätöksiä. Niiden perusteella veikkaisin että viimeisen vuoden aikana vaivaiset parikymmentä 75-mallin Roveria on Saksasta Suomeen rantautunut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 722756
- 632674
- 681792
- 241627
- 201550
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91490- 151392
- 481257
- 381233
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91209