Hei! Olen 17 vuotias tyttö joka on kesätöissä tällä hetkellä. (Olen allekirjoittanut työsopparin) olen töissä maatilalla jossa teen: 6h kitken kukkapenkkiä= käteni ovat rakkuloilla ja kipu on valtava. Ruokin maatilan eläimet (kantelen painavia jyväsäkkejä/ vesisankoja) = en jaksa kantaa niitä ja minulla on rustot poikki polvista ja särky on kamala! Kaivan lapiolla maata ja työnnän kottikärryillä kovan maan 500m päähän =jalkapohjani kuolevat ja selkä ihan rikki!
En haluaisi olla enään töissä näiden syiden takia. Olen ollut 1 viikon ja 2 viikkoa jäljellä!! Miten pystyn lopettamaan, mutta saisin kumminkin 1 edestä rahani?
Apuaaa?
Neuvoja :(
Tyttömaalta!
3
159
Vastaukset
- saiku
Tee vähemmän töitä tai hae saikkua.
- isileasing
vetoa että olet masentunut, niinkuin valtaosa nuorista on kun ei työt maita enää. rahaa pitäs tulla tekemättä mitään!!
- kunpappabetalar....
Voi hellanlettas sentään. Tuliko yllätyksenä, että töissä tehdään töitä? Mistä luulet sanonnan: "Ensin työ, sitten huvi" -Luulitko, että sulle maksetaan heinänkorsi suussa istumisesta?
Menisit kouluun niin oppisit edes kirjoittamaan. "Enään" ei ole sana.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 692673
- 632614
- 681772
- 241607
- 201530
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91460- 151372
- 381223
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81187- 251106