elikkä saa ilmaiseksi playstoreen rahaa!!!!
noudata näit ohjeit nii pääsee jo pitkälle!! :o
1. mene playkauppaan ja lataa sieltä " FeaturePoints. "
2. Siinä pyydetään laittamaan alotuskoodi jolla saa alun pisteille : koodi on " rlb69 " (testattu ja toimii)
3. sitte saat pointseja sovellukseen jonka avulla saat ostettua peleihin mitä vain (esim coc peliin gemejä)
4. Kiitos jos luit :)
Ilmaista rahaa peleihin
ihavaanörö
2
170
Vastaukset
- ihavaanörö
se koodi tuli väärin pahoitteluni oikea koodi on alkuun " 66Z4ZD "
mullakin on salaista tietoa todella tarkeasta informaatiosta miten saada rusinapullia ilmaiseksi naapurin tyton alushousukaapin toisen seinan takaa olevasta pienest jaatelopuikossa olevassa lojuvassa kiinniolevassa polvessani seisovassa housuissa pysyvassa pieness lokeroisessa vessapontokkokokossoisessa asunnas makaavassa matalassa karpasen talossa...missa vuokra niin halpa etta jokainen muurahainenkin sinne muuttais....joo havitin mielenkiintoni heti kun aloin kjirjoittamaan..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857505- 965424
- 2614669
- 444555
- 643302
- 502728
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222378- 512362
Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292352- 412214