Suomen lähetysseura?

voe,voe.

Joko Suomen lähetysseura on erotettu kansainvälisestä yhteistyöstä homojen asiassa. Olen lukenut että asiasta käydään erittäin voimakasta väittelyä. Maamme lähetysseura on niin suvaitsevainen että kansainvälinen yhteisö sanoo jo. Soo,so. Tuollainen peli ei vetele! Laittavat maastamme lähetystyöhön jopa pareittain homoja. Paikalliset suinaa. Voe herrajjumala sentään!

6

462

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Peto on pukeutuneena valkeuden enkeliksi,tekee täysillä töitään ei valveilla olevien parissa.
      Eihän sokea voi sokeaa talutta,molemma lankeavat kuoppaan.
      On huudettava tehkää kääntymys teoistanne että pelastuisitte,itse kuulun kansanlähetysen piiriin,sielläkin on nukkumista jossain määrin,ei etsitä Jeesuske anteeksi antavaa rakkauta synneistä,nukkuvat ruususen unta.
      voe huudot saattavat tulla.

• voe, voe.

Annahas selekkeempi vatsaus!

• hohhoijjaa

Samoin...

• vastus
    • Eka oli superhyvä
    • Lainaus ort.sivusto.

Ortodiksikirkko: Homous on saatanasta: mieti tätä (se aito) amen!

Venäjällä korostetaan perinteisten arvojen kunnian palauttamista ja kansan yhtenäistämistä. Ortodoksinen kirkko on tässä työssä keskeinen kivijalka. Päälinjana on, että kaikki mikä ei kunnioita perinteisiä arvoja, on pahasta.

– Kun sateenkaari-ihmiset järjestävät tapahtumia, ortodoksit saapuvat paikalle. He heittelevät meitä kananmunilla, kaatavat pyhää vettä päällemme ja huutavat, että kaikki homot pitäisi eristää piikkilangalla pyhän Venäjän maalla, kertoo Kirill.

– Venäjän ortodoksinen kirkko on yksi maailman homofobisimmista ja konservatiivisimmista kirkoista. Sillä ei ole aikomustakaan tunnustaa mitään homojen, lesbojen, biseksuaalien ja transihmisten oikeuksia. Tämä on tällä hetkellä yksi Venäjän suurimmista ristiriidoista.

– Patriarkka Kirill totesi hiljattain, että homoliittojen salliminen johtaa maailmanloppuun. Totisesti! Amen!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      69
      2703
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      63
      2634
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1782
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1617
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1540
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      9
      1470
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1382
    8. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1233
    9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      8
      1197
    10. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      29
      1131
    Aihe