En suosittele paikkaa kenellekkään.
Tekijä ammattitaidoton ja ajanvarauksessakin paljon ongelmaa. Omaavat todella huonon suomen kielenkin kaupan päälle.
Tulin pitkän matkan päästä laitattamaan ripsiäni, mutta perillä sain tietää ylibuukkauksesta ja pyydettiin tulemaan elokuussa uudestaan. Omistajan kanssa juteltuani hän pyysi vain anteeksi, sentään. Mitään korvausta en saanut siitä, että varasin yhden ja viimeisen kesälomapäiväni ripsienpidennyksiin ja ajoin lähen 100km turhaan.
Todella pettynyt.
Irina Botsenkova ripsienpidennys
21
709
Vastaukset
- tyttelii
joo, vähä samanlaisii kokemuksii, huhhu.
- samma här
Sama homma, tuplabuukkaus. Tekijä oli ystävällinen, mutta peruin koko ajan, kun ei osaa hallinnoida kalenteriaan.
- vierailija88
Sama hommeli mulla. Menin eilen grouponin lahjakortin kanssa jo kauan sitten sopimallani ajalla. Tää huonosuominen virolainen vaan pyyteli anteeksi. Hällä oli siinä yksi kesken yksi ripsiä laitattava, joka hänkin varmasti kärsi tilanteesta maata siinä ja kuunnella vaan. Sain myöhemmän ajan ensi viikolle. Näytti mulle ihan kalenteriaan että täynnä on. Minä näytin tekstaria jossa lupasi ajan jolloin sinne menin. Kehtasi viel sanoa, että sinulla jo ripset, minä otta lisä vain huolto. Joo o, en suosittele. Saa nähä nyt tulevalla viikolla mitä tuleman pitää.
- ursula5
Henkilö on veneläinen-tiedoksi kaikille
- herpderp
ursula5 kirjoitti:
Henkilö on veneläinen-tiedoksi kaikille
Ai että ihan veneäläinen? Lasikuitu vai puinen?
- irnee
Kiitos että kirjoitit kokemuksistasi. Olin juuri hetki sitten ostamassa diiliä, mutta en taidakkaan... pitäisi muutenkin tehdä joku sivusto minne ihmiset aktiivisedti voisivat kertoa grouponin yms. sivustojen diileistä.
- kjgjkgk
haha...en yhtään ihmettele että on ylibuukkauksia, kiireistä, sähelystä ja huonoja ripsiä. Tätä se on noissä diilipaikoissa.
- vika kerta
Sama ongelma täälläkin.Varaus aika ei toimi kommunikointi ei toimi, joten onneksi ehdin vielä peruuttaa koko grouponin viimeisenä päivänä.Luokatonta touhua muilta kuultuani tarinaa voi sanoa myös työn osalta luokattomaksi.Olisi oikeasti hyvä olla sivut groupunin ym muiden lahjakorteista johon tilaajat voivat antaa oikeaa palautetta.Omalta osaltani grouponin esin ruoka jutut enemmiltään pettymyksiä.Grouponiahanei kiinnosta mitä p..kaa myydään vastuu jää aina ostajalle.
- syksyllänaimisiin
Kiitos kun olitte kirjoittaneet nämä palautteet, säästyi taas rahaa ja hermoja. Meinasin ostaa diilin, mutta enpä taida ostaa!
- Ebdonn
Todellinen onni että tulin lukeneeksi nämä arvostelut koska olin jo harkinnut ostaa Groupon lahjakortin sinne ! Puskaradio on paras radio ! Hyvää loppukesää kaikille!
- huolto-aikaa vailla
Sama täällä! Onneksi googlasin tuon nimen!
- Vierailija88
Onko muille grouponin kautta lahjakortin ostaneille tullut sellainen Anna palautetta -meili? Minä siihen vastailin, mutta mistähän ne muiden arviot voi lukea? Olisi vaan reilua Grouponilta, että jos pyydetään klikkailemaan hymynaamoja ja antamaan palutetta, se näkyisi heidän sivuillaan. Kuten esim. ruuan online tilauspaikoissa saa ihan vapaasti kirjoittaa, kunhan teksti on asiallista. Vain sitenhän nämä ongelmat poistuisivat kun esim. tämän ko. henkilön kohdalla olisi niitä miinuksia. Saattaisi jopa vähän tsempata sen kalenterinsakin kanssa.
- pettynyt9
Olen tilannut muutaman lahjakortin Grouponilta voidakseni tehdä edullisen valokuvakirjan. Mutta kun monen mutkan kautta olen saanut kirjan valmiiksi niin lahjakortin koodi ei toimi. Kaiken lisäksi ainakin Minibox jonka kanssa Groupon tekee yhteistyötä on englanninkielinen joten kirjan teko ohjeita on vaikea ymmärtää ellei ole loistava kieltaito. Vastaavia kokemuksia?
- pettymyksienpettymys
Kävin tänään laittamassa hänellä ripset. Siitä on nyt kulunut 12 tuntia ja ripset haroittavat jo, ja näyttävät tosi huonosti tehdyiltä. Ripsiä tehdessään hän tökki minua silmään ja tunki silmäni täyteen eri kirveleviä aineita ja liimaa. Vielä 12 tunnin jälkeen silmäni ovat aivan turvoksissa, kipeät ja punaiset.
En todellakaan suosittele. Pyysin että hän laittaisi oikein tuuheat ja kaarevat ripset, nämä ovat harvemmat kuin omat ripseni.- vinkkinä toinen paikka
Tosi hyvä, että tulin lukemaan tätä ketjua. Kävin grouponin kautta laitattamassa ripset ruoholahden Centrum (tai central??) Alejandra:ssa keväällä (anna-niminen virolainen tyttö) ja oli niin hyvää jälkeä että kävin jopa huoltamassa normaalihintaan ripseni siellä muutamaan otteeseen.
Olin ajatellut kokeilla tätä Irinaa, mutta enpä taida uskaltaa! Voin lämpimästi suositella sitä ruoholahden paikkaa, ihan vaan vinkkinä teille muille! Kaverinikin kävi tekemässä normi-hintaan, oisko ollu joku 70e..? ja ovat upeat!
- Kauniit ripset
Nyt on tultava kirjoittamaan tänne kun luin nämä kommentit juuri ennen kuin olin menossa ottamaan ripset grouponin lahjakortilla.
Olin vähä peloissani etä mitähän tästä tulee.. Noo menin sisään ja hän odotti minua valmiina, ja pääsin heti tuoliin. Olen käynyt aikasemmin parilla muulla ripsiteknikolla ja tämä oli kolmas kokemukseni.
Irinan tekniikka verrattuna aikaisempiin oli hiukan kivulias kun hän irttoitti riäsiä ihosta jotka ilmeisesti olivat liimautuneet ihoon tai joka tapauksessa ei oikeaan paikkaan. Tämä siis ainut miinus että välillä tuntui vähä epämukavalta.
Mutta sitten sitä hyvää. Hän oli ensimmäinen ripsiteknikko joka tuntui oikeasti huolehtivan hygienista laiton aikana. Desifioi käsiään ja desifioi välineitä. Hän myöskin laittoi ripsiin seerumia.
Hänellä kesti 2.5h tehdä ripset ja koska verrattuan muihin kokemuksiini ja välillä kokemaani epämukavaan nyppimiskivun huomioon ottaen kuvittelin jo että miltähän tämä tulee näyttämään.. No sitten kun sain silmäni auki ja peilin kätteeni.....
....
WOW! peilistä näkyi erittäin siististi tehdyt ripset ja sopivat silmiini todella hyvin. Nämä ovat oikeasti parhaimmat mitä minulla on koskaan olleet. Ja nyt on jo yksi nukuttu ja ripset edeleen huippu kunnossa. Nämä ovat myös ainoat ripset joista ei ole vielä 24h tippunut ensimmäistäkään ripseä!!!
Ikävä kuulla muiden huonoista kokemuksista ja että ripset ovat sojottaneet minne sattuu. Itse olen kyllä erittäin tyytyväine 25e ripsiini!- Yrittäjä@
Noh, hyvä että sait kunnon ripset. Pistää vaan miettimään että kuinka tuolla keinoin saa palkan itselleen ja muut kulut maksettua. Jos ripset maksaa 25€ ja aikaa menee 2,5 tuntia... Joku ei täsmää tässä yhtälössä.
- Suosittelen
Suosittelen!
Olen ottanut monessa eri paikassa ripsienpidennyksiä Grouponin kautta. Irina hoiti hommansa erittäin ammattitaitoisesti, käytti puhdistusaineita ja seerumeita mitä monessa muussa paikassa ei saa.
Onneksi en aina usko kaikkeen mitä netissä kirjoitetaan vaan ostin lahjakortin Irinalle :) Hienot ripset, olen erittäin tyytyväinen palveluun ja tulokseen.
Nykyään hän pyytää lähettämään tekstiviestilä nimen ja ajan, eli varmasti on petrannut noissa päällekkäinbookkauksissa? Ainoana miinuksena ripsien laitto kesti 2h, kun muut laittavat noin tunnissa. Minua se ei tietenkään haittaa, sillä saman hinnan maksan tästäkin ajasta.
Minä ainakin menen varmasti uudelleen! - ihanatripset
Olen itse myös käynyt tekemässä Centrum Alejandrassa ripsienpidennyksiä (alunperin grouponin kautta) mutta olen nykyään valmis maksamaan täyden hinnan sillä laatu on niin hyvää! SUosittelen!
Harmi, että teillä monilla muitas kokemuksia Groponista :( - Huolellinen Irina
Olen kokeillut ripsipidennyksiä Grouponin kautta useammassa eri paikassa. Useimmiten lopputulos on ollut nopeasti sutaistut ripset, täynnä liimapaakkuja ja ristiinrastiin seilaavia ylipitkiä luomen ihoon kiinnitettyjä karvatupsuja.
Nyt olen löytänyt Irinan ja tselleni sopivat, luonnollisen kauniit ja todella hyvin pysyvät pitkät ripset. Lopputulos on loistavan ja huolellisen, hygienisen tekijän taidonnäyte. Olen käynyt Irinalla nyt viisi kertaa (tänään 14.11. viimeksi) ja ollut aina yhtä tyytyväinen.
Harmi, että muilla ollut huonoja kokemuksia. Varmaan alkuhankaluuksien jälkeen kalenteriongelmatkin helpottavat. Suosittelen lämpimästi Irinan laittamia ripsiä. - kikikiv
Minä olen myös ollut tyytyväinen, olen ollut Irinan asiakas vuoden nyt. Ainoita miinuksia tuo että Irina "repii" välillä ihoa, eikä puhu suomea kunnolla, mutta Irina on ystävällinen ja ammattitaitoinen ja tekee tarkkaa työtä sekä huolehtii hygieniasta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 732855
- 642733
- 681802
- 241647
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä161610- 201580
- 161434
- 481287
- 381253
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91239