Hei! Tiedeän että on vähän aikaista etsiä jo sopivaa leiripaikkaa, mutta parempi aikaiseen kun liian myöhään.
Suositelkaa jotain paikkaa 13-vuotiaalle tytölle joka on ratsastanut 4-vuotta. Tallin pitäisi siaita etelä-suomessa ja olisi suositeltavaa jos se kestäisi 5vrk eikä 4vrk. Hintataso 200-400€. Kiitos jo etukäteen.
Leirille?
6
122
Vastaukset
- Lillyyu
Minulla on hyviä kokemuksia.
Metyntallista ja ratsastuskoulupikkupihlajasta.- ...-.
Itse en tykkää yhtään metystä enkä pikku pihlajasta, mutta Perniön ponitallia ja Mason ratsastuskoulua voin suositella parhaina paikkoina missä olen käynyt.
- Ehdotus....
...-. kirjoitti:
Itse en tykkää yhtään metystä enkä pikku pihlajasta, mutta Perniön ponitallia ja Mason ratsastuskoulua voin suositella parhaina paikkoina missä olen käynyt.
Pajalan ratsutila ori vedeltä :)
En tiiä ens vuoden leireistä. Paikkoja PITÄISI olla vapaanä viellä Teholeirillä mut se on jotai 3 päivää :/
- heppalove
Vuohimäen ratsastuskoulu on ihan paras paikka. Tosin sijaitsee savonlinnassa, n. 4h autolla helsingistä. Hinta on 410 euroo 5 päivää, mut on kyllä ton arvosta. Ihan paras paikka ikinä!
- Pikipallo
Joissain paikoissa leirejä on myös talvella, esimerkiksi talvilomalla, Jäärämetsässä ainakin.
- Onnenperä♥
Onnenperän talli! Oli vuoden ratsastuskoulu 2012! Todella hyvää opetusta ja opettaja on huumlrintajuinen. Hevosia ja poneja on joka makuun. 100 cm-175 cm hevosia löytyy.
Ps. Julle ja Niki on parhaita!♥
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682580
- 622542
- 681752
- 241557
- 201480
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91420- 151352
- 381203
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81147- 251076