Lasten naamiaisasuja?

Kauppa haussa?

Mistä löytyis tytölle ihana prinsessamekko ja pojalle ritarin tai prinssin asu? Vaikea löytää mistään kun ei oo vappu :-(.

9

162

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hakemalla löytyy
    • miky

Kirpputoreilta löytyy kaikenlaista.

• Ei kaukana

Me käydään usein Karkkilassa torilla jne. Siellä on torin reunalla Lilliputti, jossa on lapsille paljon naamiaisasuja. Oli paljon halvempi kuin punanaamio. Me ostettiin sieltä just Pepin vaatteet ja sairaanhoitajan vaatteet :-).

• Nettiin vaan

Itse tilaan paljon netistä. Joskus kyllä tulee vähän vääriä kokoja mutta palauttaahan saa. Tietty jos on kiire saada asu ja tulee huono koko niin saattaa olla pulassa vaihdon kanssa. Hinnoista en niin tiedä. Netistä on kuitenkin vähän pakkokin tilata kun ei kauppoja ole lähellä missä tuotteen pääsis livenä näkemään. Se ois tietty muuten parempi juttu.

• Koot mitä sattuu

Kirppiksilta saattaa löytää. On kivempi kyllä nähdä tuote itse niin näkee onko sopiva. Ne asujen koot on usein jotain kiinalaisia, heh. Tai jos ostaa uuden niin ainakin kannattaa kirppiksellä myydä sitten eteenpäin.

• Kallista on

Punanaamio on tooooooosi kallis! Lasten naamiaisasut usein 30,- tai enemmän. Kyllä muista kaupoista löytää paljon halvemmalla. Erikoiskaupassa on erikoishinnat.

• mieisse

Meillä olisi käyttämätön v.sininen prinsessamekko. Saa ostaa pois.Nummela. Koko lienee 116 jos en väärin muista...

• Naamiaiset

H&M oli prinsessamekko myynnissä sekä siihen sopivat kengät ja kruunu.

• Kiitosta vaan

Kiitos vinkeistä! Meidän pikkuprinsessa löysi juuri mieleisensä mekon tuolta Lilliputista. Ja ritarin vaatteetkin löytyi samasta paikasta ja tosi kivaan hintaan. En olisi paikkaa tiennytkään ilman tätä palstaa :-). Nyt ollaan valmiita juhliin!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      74
      2962
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      68
      2837
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1822
    4. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      17
      1679
    5. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1657
    6. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      26
      1602
    7. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1600
    8. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1297
    9. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1273
    10. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      9
      1269
    Aihe