Et sä voi saatana rakastua tavalliseen!! Kato mua!! Mä oon tässä!! Niin tässä ja mä en ole tavallinen. Mä olen erityinen ja mä pitäisin susta huolta. Mä parantaisit sun sisimpäsi ja sä voisit ihan rauhassa olla sitä mitä sä oot!! Mutta ei saatana sä et rakasta mitään tusinatyttöjä ja ihan sama kuinka kaunis. Mä teen sitä vitun samaa duunii ku säkin, mutta kohta mulle kelpaa just joku toinen, ellet sä tee aloitetta. Mä en jää tähän. Mä meen, moi
Viimeinen
2
206
Vastaukset
- ui9k
No mitä sinä nyt joutavia mietit ;D
Ole kohtelias kaikille, pese vessoja odottamatta kiitosta, kanna posti ja luo lumet ilman palkkaa. Äläkä mieti mitään kauneuksia ja rakastumisia ym. joutavia.- Pisar
Mitä vittua!!! Kiitokset siitä, että kerrankin joku on rehellinen. Nyt mäkin voin sanoa suoraan. Sä tiedät musta näköjään liikaa ja sehän tässä kiinnostaakin. Ei kukaan voi pakottaa ketään tervettä ihmistä mihinkään noin alhaiseen. Ilman palkkaa työn tekeminen kuuluu vammaisille, kuulitko vammaisille, ei mulle!!! Ja mitä siihen äijähän kuuluu niin kiitos kyllä kelpasi!! Mä en odottele ketään. Ja vielä sulle tuntematon, haista vittu, ei tuu toteutuu sun unelmas hanttihommien teettämisestä ilmaiseksi. Mä edes tee niitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 742932
- 652783
- 681822
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä171669- 241657
- 201600
- 221533
- 481297
- 381263
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91259