Onko kivempi olla isosisko tai -veli vai pikkusisko tai -veli?
Mun mielestä olisi kivempi olla pikkusisko, vaikka olen isosisko. Olisi kiva, jos mulla olis yli 4 vuotta vanhempi isosisko tai -veli. Osaisin kyllä olla hyvä pikkusisko, koska en vain tykkää olla isosisko.
Isosisko vai pikkusisko
8
498
Vastaukset
- SISKO!
Voisiko joku vastata.
- pikkusisko..
ei oo niin kivaa ainakaan mun mielestä olla pikkusisko ku isosisko määräilee yms
- Mieluummiin
pikkusisko.. kirjoitti:
ei oo niin kivaa ainakaan mun mielestä olla pikkusisko ku isosisko määräilee yms
Se vähän riippuu. Olisinmmieluummin pikkusisko, mutta määräilevät isosiskot ovat ärsyttäviä. Haluan oikein ihanan luotettavan isosiskon/veljen, jolle kertoa asioista. Ja olen ite isosisko ja pikkusiskot ovat rasittavia.
- olen tyytyväinennnn
oon isosisko ja on kivaa. en haluis olla pikkusisko koska saisin kaikki isosiskon vanhat vaatteet jne.
- Joku 14w
En osaa päättää, ei se tunnut mitenkää erikoiselt. Mul on isoveli, 2 isosiskoo, pikkuveli ja pikkusisko
- 13poika:/
No oon perheen ainut poika ja mulla siis on 3 pikkusiskoo ja 2 isosiskopuolta että mukavempi olla kyllä pikkuveli kuin isoveli
- SISKO!
13poika:/ kirjoitti:
No oon perheen ainut poika ja mulla siis on 3 pikkusiskoo ja 2 isosiskopuolta että mukavempi olla kyllä pikkuveli kuin isoveli
Voisiko joku olla mun isosisko tai- veli?
- et sillee
SISKO! kirjoitti:
Voisiko joku olla mun isosisko tai- veli?
No mulla on pikkusisko ja pikkuveli sekä 4 isosiskoa ja 6 isoveljee ja kaikki on mahtavia!:DEt en tiiä kumpi on parempi:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 732825
- 642713
- 681802
- 241637
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä161590- 201570
- 151412
- 481277
- 381243
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91229