SAJL maailman valloitus

6+15

suomen amerikkalaisenjalkapallonliitto on laajentanut toimintaansa koskemaan jo ympäri maailmaan...kuwait-itävalta pelin live tilastot . suomesta ei saada tehdyksi divarista tilastoja mutta toisellepuolelle maailmaa kyllä ehditään lomailemaan ja tilastoimaan .

http://www.sajl-tilastot.net/IFAFU19WC/GAMEA4/xlive.htm

13

282

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • fhgfghhg

Sä oot tyhmä.

• 1+3

Ei kulu tarpeeks matkakulu budjettia divaripeli visiiteillä.
      Ehdotan että seuraavassa kokouksessa vaaditaan budjetin ja menojen avaamista.
      Nyt se jätetään aina tokaan, eli krapulapäivään ja käydään läpi viidessä minuutissa.
      Ruvetaan vaatimaan muutoksia ettei liitto voi ihan rajattomasti perseillä joukkueiden rahoilla. Liiton työntekiöiltä pitäisi myös vaatia raportti tehdystä työstä nyt se on sellainen helsinkiläisten suojatyöpaikka.

• Wihnetys

Mistä tiedätte ettei noi kaverit ole omakustanne matkalla?

• 11+8
        Wihnetys kirjoitti:

veikkaan kyl et IFAF maksaa lystin

• 11+17
        Wihnetys kirjoitti:

Moi Pena !

Ei tiedetäkään, kerro sinä jos on jotain inside-informaatiota?

• 8+14
        11+8 kirjoitti:

veikkaan kyl et IFAF maksaa lystin

Kuwaitista ei vissiin löytynyt yhtään kaveria joka osaisi sen tilaston tehdä niin piti ihan Suomesta asti lennättää pari ammattilaista paikalle? Onhan se tietysti hyvä jos saadaan Suomen ulkomaanvientiä kasvatettua. Nää on vissiin ihan kabinetissa keskusteltuja reissuja vai oliko tuosta ihan joku yleinen haku päällä. Olisin itsekin voinut lähteä reissuun. Eikös sama sälli ollut liiton rahoilla reissaamassa Göteborgissakin opiskelijoiden kisoissa? MIlloin minä pääsen mukaan, kävin kanssa liiton tilastointikurssin ja haluaisin päästä pikkuhiljaa ulosmittaamaan osaamistani?

• Jumaleisson

Tää on Suomi-paketti Kuwaitiin, vähän sama kuin hallitus rahoittaa Kreikkaa.

Kait tiesitte että SAJL maksaa myös kaikkien joukkueiden kulut?

• 9+16

Pelottavinta on, että tämänkin aiheen aloittaja ja osa kommentoijista saattavat olla ihan tosissaan sitä mieltä, että siellä ne reissaa meidän rahoilla...

• 1+1

Niin kai se johtuu siitä, että keskimäärin ihmisillä ei ole lomareissuillaan tapana käydä esim. tilastoimassa jossain peleissä tai vaikkapa siivoamassa hevostalleja. Nämä ovat sellaisia juttuja, joista yleensä sovitaan etukäteen ja harva viitsii tuhlata lomaansa sellaiseen edes talkoohengessä. Toki onhan näitä vapaaehtoislomiakin ja esim. Thaimaassa voi käyttää päivän avustamalla norsusairaalassa. Mikäpä minä siis olen tuomitsemaan.

• Hopotiti hei
        1+1 kirjoitti:

Niin kai se johtuu siitä, että keskimäärin ihmisillä ei ole lomareissuillaan tapana käydä esim. tilastoimassa jossain peleissä tai vaikkapa siivoamassa hevostalleja. Nämä ovat sellaisia juttuja, joista yleensä sovitaan etukäteen ja harva viitsii tuhlata lomaansa sellaiseen edes talkoohengessä. Toki onhan näitä vapaaehtoislomiakin ja esim. Thaimaassa voi käyttää päivän avustamalla norsusairaalassa. Mikäpä minä siis olen tuomitsemaan.

Just. Onneksi on oikeasti ihmisiä jotka "hölmöyttään" aka rakkaudesta lajiin tekevät tuota vapaaehtoishommaa, muuten olis teidän lisenssimaksut tuplat, jollei jopa triplat.

• 18+14
        Hopotiti hei kirjoitti:

Just. Onneksi on oikeasti ihmisiä jotka "hölmöyttään" aka rakkaudesta lajiin tekevät tuota vapaaehtoishommaa, muuten olis teidän lisenssimaksut tuplat, jollei jopa triplat.

Toivottavasti nää IFAF reissut tosiaan ei vaikuta lisenssimaksujen määrään, vaikka onhan mallioppilasmaa suomi muutenkin tottunut maksamaan muitten kuluja.

• 17+15
        18+14 kirjoitti:

Toivottavasti nää IFAF reissut tosiaan ei vaikuta lisenssimaksujen määrään, vaikka onhan mallioppilasmaa suomi muutenkin tottunut maksamaan muitten kuluja.

Veikkaan, että jokainen maksaa kisojen kuluja tankatessaan autonsa, jos ymmärrätte, mitä tarkoitan.

• tilasto.net
        17+15 kirjoitti:

Veikkaan, että jokainen maksaa kisojen kuluja tankatessaan autonsa, jos ymmärrätte, mitä tarkoitan.

Tuollainen ajattelutapa on ikävä, koska silloin ei voi arvostella Liiton - mikä se sitten ikinä onkin - tekosia

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      74
      2892
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      64
      2753
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1812
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1647
    5. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      17
      1639
    6. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1590
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      19
      1478
    8. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1287
    9. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1263
    10. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      9
      1249
    Aihe