Nyt kun Suomen tilastokeskus juuri raportoi että raiskauksista ilmoitetaan selvästi useammin kuin vuosikymmen sitten.
Niin parhaillaan Dr.Phillissä mies syyttää ex-tyttöystäväänsä raiskauksesta, kun tyttöystävä tuli raskaaksi, jottei miehen tarvitse maksaa ehkäisyä.
Eli jos nainen ratsastaa miehellä seksin aikana, mies voi syyttää naista raiskauksesta?!
MIes nimittän väitti että tyttöystävä oli ratsastanut hänellä, eikä mies siksi kyennyt puolustautumaan "raiskaukselta".
Pariskunta oli seurustellut jo 14-vuotiaasta saakka eli yli 3 vuotta kun tyttöystävä tuli raskaaksi.
Suomekin laki on tasavertainen, joten aivan yhtähyvin mieskin voi syyttää naista raiskauksesta. Täysin eri asia on että tuomitseeko naisvaltainen oikeuslaitos naisen.
Olisitteko valmis syyttämään exäänne (tyttöystäväänne tai jopa vaimoanne) raiskauksesta vain välttyäksenne maksamasta elatusmaksuja?
Mies syyttää exäänsä RAISKAUKSESTA
2
131
Vastaukset
- faksifaksi
Minulla on kokemus 30v sitten, joska oli ilmoituksen ja ilmoittamatta jättämisen väliin asettuva epämääräinen tilanne.Olin irlannin ja englannin välisellä laivalla,jossa jo silloin oli ira iskujen pelossa valvonta kamerat.Teini ikäisen irlantilaisen päähän tyynyliina ettei näe tekijää ja niin edelleen.Ilmoituksestaan huolimatta hän yritti estää tutkinnan muuttamalla kaksi tekijää yhdeksi, ja muuttamalla tapauksen ajankohtaa,jolloin asiaa ei saada selvitettyä, koska tietoja ei voi kohdentaa syyllisiin.Ongelma oli siinä että väärien tietojen valossa, poliseilla oli käsitys että tutkittaessa kulkureittejä kameroista,vain minä voisin olla tekijä.Asia selvisi myöhemmin,mahdollisesti uhri unohti kamerat,ne olivat silloin harvinaisia.Tietämättä hänen ajatteluaan tarkemmin,pidän todenäköisenä että ei ollut pahantahtoista tarkoitusta,jospa itsekkin olisin tehnyt saman.Mielestäni tapaus osoittaa ilmoituken tekemisen psygöloogista vaikeutta,hyvän alun jälkeen.
- faksifaksi
Jos kiinnostaa voisin kertoa tapahtuma kulun tarkemmin,ei minua nimimerkin takaa pelota.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih364686Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j4811413Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77913
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53891- 59830
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.47736Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses57707