Löytyisikö joku joka osaa ja tekisi pientä korvausta vastaan sivut loppuun?
Kotisivujen päivittäminen/teko loppuun.
6
196
Vastaukset
- gfgfhfgjhjkjkljklkl
loppuun missä?.. millaiset sivut?
laita nyt edes linkki sivuille...- kotisivuttt
Hei laita sähköpostiosoitteesi, niin laitan tieota, mitä pitäisi tehdä.
www.kotisivuttt@luukku.com - kiitollinen avusta
kotisivuttt kirjoitti:
Hei laita sähköpostiosoitteesi, niin laitan tieota, mitä pitäisi tehdä.
www.kotisivuttt@luukku.comOsaako kukaan sanoa, onko ilmaista kotisivua olemassakaan? Tarkoitus olisi saada julkaistuksi kuvagalleria maalauksistani ja esittäytyä taiteen harrastajille.Kyse ei siis ole verkkokaupasta, vaan eräänlaisesta kuvakertomuksesta...mutta maksullinen kuvio pelottaa, kun niistä on mediassa kuulunut jos jonkin laista tarinaa. Miten teen itse sivut? Tarvin vain lyhyen esittelyn, CV ja linkki valokuviin maalauksistani työhuoneella.
Onko kukaan julkaissut manuaalia, josta löytyy aakkoset aloittelijalle. Osaan käyttää graafisia ohjelmia, joten ei tämän kait pidä olla vaikeaa::: siis kunhan löytyisi joku yksinkertaisen selkeä ohje, kiitos jos tiedät. - 0hm0
kiitollinen avusta kirjoitti:
Osaako kukaan sanoa, onko ilmaista kotisivua olemassakaan? Tarkoitus olisi saada julkaistuksi kuvagalleria maalauksistani ja esittäytyä taiteen harrastajille.Kyse ei siis ole verkkokaupasta, vaan eräänlaisesta kuvakertomuksesta...mutta maksullinen kuvio pelottaa, kun niistä on mediassa kuulunut jos jonkin laista tarinaa. Miten teen itse sivut? Tarvin vain lyhyen esittelyn, CV ja linkki valokuviin maalauksistani työhuoneella.
Onko kukaan julkaissut manuaalia, josta löytyy aakkoset aloittelijalle. Osaan käyttää graafisia ohjelmia, joten ei tämän kait pidä olla vaikeaa::: siis kunhan löytyisi joku yksinkertaisen selkeä ohje, kiitos jos tiedät.http://users.kymp.net/p707127a/html/kuvat.html
siitä.
Tee pienet (ja huonolaatuiset) kuvat joita klikkaamalla pääsee sitten "täysikokoiseen ja -laatuiseen"
- Ossi P.
Lataa portfoliosi esim. www.dribbble.com palveluun, Behanceen, tai vaikka Flickr.com. Moni valokuvaaja ym. käyttää näitä palveluita esitelläkseen töitään. Voit toki ladata esim. Wordpressin ja katsella ilmaisia teemoja verkosta. Jotkut näistä sisältävät portfolio-ominaisuudet.
- Matttttti
Ilmaista verkkosivutilaa ei ole olemassakaan... Kaikki tekee bisnestä ja ylläpito maksaa aina yrittäjille.. Ei kukaan hyväntekeväisyyttä verkkobisneksessä tee. Myöskään flicker tai dribbble.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih465297Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5381835Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771110Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591018- 77953
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53941- 59870
- 228824
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50813Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58748