Bonniers sai lopetuksen niin haastavaksi ja vaikeaksi tehtyä aivan tahallaan, ihan vain siksi, ettei sitä pystyisi peruuttamaan, että lopulta olin vihainen kuin leijona.
Kunto plus on nuorille suunnattu lehti, miksi tuputtivat sitä vanhalle ihmiselle? En lue sitä.
Annettiin nettiosoitekin, mutta sitäkään kautta ei ole silti mitään mahdollisuutta irtisanoa lehteä. Sitten kun soittaa, saa odotella puhelimessa, kunnes kiehuu lopulta vihasta.
BONNIERS ja lehden tilauksen lopetus !!!
67
8250
Vastaukset
- Gr4Mof
Kirjattu kirje yhtiön pääkonttorin. Muista ottaa kopio kirjeestä ja kuitti postista.
- mbbflgllfjfgöglfkf
Tuossa firmassa peruuttaminen on todella helppoa, kun onnistuu netissä tai puhelinautomaatissa aspaan jonottelun sijaan.
Vinkkinä muuten, kun tilausta netissä peruu, saa todella hyvän tarjouksen muutamasta seuraavasta numerosta:) - ???
Kuka enää lukee lehtiä, kun on netti?
- nngfögngkögögkg
Netissä on aika vähän toimitettua laadukasta sisältöä. Esim tee itse-lehden kaltaiset artikkelit. Tai no onhan ne netissä, lehden tilaajille:)
Ilmaiseksi tuollaista vain ei voida toimittaa, kun se juttujen tekeminen maksaa rahaa.
- jaaks
Ja puhelinmyyjätyttö oli ihan paska, tilasin silti kun lahjan sanoi olevan sonyn bt-kaiutin, mutta oli ilmeisesti tulossa joku sonitumin paska ja olisin saanut halvemmalla suoraan netin kautta. Ei vissiin ymmärtänyt kirjainyhdistelmää ovh, saati tainnut saada mun sähköpostiosoitetta. Sähköpostitse peruutus olisi bonniersille tarpeen!
- Reide
Peruutan 0547266155 asiakasnumeron postinumero 00680
- Kiitämme-tilauksesta
" Peruutan 0547266155 asiakasnumeron postinumero 00680 "
Hei vaan
Kiitos yhteydenotostanne. Löysimme osoitetietonne asiakasnumeronne 0547266155 perusteella.
Uusi kestotilauksena tuleva Kaks Plus ja Perhemagasiini lehdet 2 vuoden kestotilauksenanne on syötetty sisään tilausjärjestelmäämme.
Ystävällisin terveisin
Bonniers Lehtimarkkinointi - Anonyymi
Kiitämme-tilauksesta kirjoitti:
" Peruutan 0547266155 asiakasnumeron postinumero 00680 "
Hei vaan
Kiitos yhteydenotostanne. Löysimme osoitetietonne asiakasnumeronne 0547266155 perusteella.
Uusi kestotilauksena tuleva Kaks Plus ja Perhemagasiini lehdet 2 vuoden kestotilauksenanne on syötetty sisään tilausjärjestelmäämme.
Ystävällisin terveisin
Bonniers LehtimarkkinointiLisäksi tee-se-kuvatus, hintaan 49,90.
Maksunhan suorititte luottokortillanne, joten olette silloin hyväksynyt tilauksenne.
- hippulatvinkuu
En siksi enää tilaa mitään lehtiä. Lopetin kaikki tilaukseni, kun huomasin miten hankalaa irtisanominen on. Lapsille tilatun Aku Ankan jakso olisi pitänyt maksaa vuoden loppuun vaikka irtisanoin sen vuoden alussa. Ei kiitos enää mitään lehtiä tänne. Kun tilaat jonkin lehden, niin onkivat puhelinnumerosi puhelinmyyntilistalle ja aletaan pommittaa josko tilaisit jotain muitakin lehtiä. Ei siis auta, että jätät numerosi pois tilauksesta.
Sanomalehteä tilaan joskus harvoin, kun saan tarjouksen jossa on määräaikainen tilaus. Voisinpa tilata jonkin lehdenkin, jos irtisanominen onnistuisi kätevästi netissä. Mutta kun ei, niin ei.Vanhuksen asioiden hoitajana olen havainnut, että useimmat lehtikustantajat ovat liittyneet siihen joukkoon, joiden liikeidea on kopioitu rikollisjärjestöiltä.
Pakkomyydään lehtiä erityisesti sairaille vanhuksille, vaikka näillä jo olisi markkinointikielto kyseisellä kustantajalla.
Tämän kiertämiseksi myyjinä käytetään "hang around" tyyppejä, eli yksityisiä puhelinmyyntifirmoja.
Peruutus maksamatta "suojelurahaa" ei helposti onnistu, on maksettava toimitetut lehdet, vaikka on peruutuksen tehnyt netissä tai puhelimella.
Toistuvat peruutukset ja mahdolliset perintätoimistoihin päätyvät maksuvaateet eivät suinkaan lopeta pakkomyyntiä, vaan se jatkuu ajasta iäisyyteen.
"Asiakaspalveluun" pääseminen taas on tarkoituksellisesti tehty vaikeaksi ja kalliiksi.
Koko asiakaspalveluhan on tehty vain kulissiksi, että se näyttäisi yrityksen täyttävän kuluttajansuojalain määräykset.
Markkinointiestot puhelimiin eivät ole vuosiin enää vaikuttaneet mitään, joten vanhusuhrien asema on toivoton.
Itse olen ottanut kantaa tähän siten, etten osta enää mitään tällaisten yritysten tuotteita, koska vielä osaan näin tehdä.
Myös yleinen tietoisuus maanlaajuisesti esim. kotihoidon piirissä auttaa ajamaan näitä yrityksiä alas.- Anonyymi
Nauhakaiku kirjoitti:
Vanhuksen asioiden hoitajana olen havainnut, että useimmat lehtikustantajat ovat liittyneet siihen joukkoon, joiden liikeidea on kopioitu rikollisjärjestöiltä.
Pakkomyydään lehtiä erityisesti sairaille vanhuksille, vaikka näillä jo olisi markkinointikielto kyseisellä kustantajalla.
Tämän kiertämiseksi myyjinä käytetään "hang around" tyyppejä, eli yksityisiä puhelinmyyntifirmoja.
Peruutus maksamatta "suojelurahaa" ei helposti onnistu, on maksettava toimitetut lehdet, vaikka on peruutuksen tehnyt netissä tai puhelimella.
Toistuvat peruutukset ja mahdolliset perintätoimistoihin päätyvät maksuvaateet eivät suinkaan lopeta pakkomyyntiä, vaan se jatkuu ajasta iäisyyteen.
"Asiakaspalveluun" pääseminen taas on tarkoituksellisesti tehty vaikeaksi ja kalliiksi.
Koko asiakaspalveluhan on tehty vain kulissiksi, että se näyttäisi yrityksen täyttävän kuluttajansuojalain määräykset.
Markkinointiestot puhelimiin eivät ole vuosiin enää vaikuttaneet mitään, joten vanhusuhrien asema on toivoton.
Itse olen ottanut kantaa tähän siten, etten osta enää mitään tällaisten yritysten tuotteita, koska vielä osaan näin tehdä.
Myös yleinen tietoisuus maanlaajuisesti esim. kotihoidon piirissä auttaa ajamaan näitä yrityksiä alas.juuri näin
- Anonyymi
Nauhakaiku kirjoitti:
Vanhuksen asioiden hoitajana olen havainnut, että useimmat lehtikustantajat ovat liittyneet siihen joukkoon, joiden liikeidea on kopioitu rikollisjärjestöiltä.
Myös yleinen tietoisuus maanlaajuisesti esim. kotihoidon piirissä auttaa ajamaan näitä yrityksiä alas.Lehti myyjät monestakin firmasta soittaa samaa lehteä myyvät
Myös yleinen tietoisuus maanlaajuisesti esim. kotihoidon piirissä auttaa ajamaan näitä yrityksiä alas.- tähänpäästy
Kun lehti ei käy kaupaksi, tienataan puhelinnumerolla. Enää ei uskalla tilata mitään, vaan täytyy noutaa lähikaupasta.
BONNIER on ollut edelläjäkävijä rikollisjärjestöiltä kopioidun markkinoinnnin osalta.
Heillähän on aina ollut tulonlähteinä peruuttamaton pakkomyynti ja "asiakaspalveluun" soittajien rahastus puhelumaksuilla.
Vanhuksiin ja erityisesti sairaisiin vanhuksiin heillä on kiinnostusta.
Peruutus netissä ja peruutusnumeroon soittaminen aiheuttivat vain sen, että joutui maksamaan 6kk tilausmaksun, vaikka lehdet menivät roskiin. Ellei maksanut, meni asia perintäfirmaan.
Peruutusnumeroon pääsy esim. vuonna 2015 kesti minulta 3 tuntia, josta kyseinen BONNIER sai merkittäviä puhelintuloja.
Tietenkin yritin päästä "asiakaspalveluun", mutta 10 tunnin yrittäminen riitti. Puhelinlasku tuotti heille hyvän tulon.
Kummallista on, että poliitikot sallivat tämän rikollisuuden, vaikka Kilpailu- ja kuluttajavirasto on jo 2017 antanut esityksen, jossa puhelinmarkkinointi sallittaisiin vain sellaisille kansalaisille, jotka sen erikseen virallisesti hyväksyvät.
OTTAKAA YHTEYTTÄ POLIITIKKOIHIN KAIKISSA PUOLUEISSA, ETTÄ PUHELINRIKOLLISUUS SAATAISIIN LOPPUMAAN !- KytköksiäOn
"Kummallista on, että poliitikot sallivat tämän rikollisuuden"
Poliitikoilla on monien yritysten osakkeita, mutta nämähän jemmataan hallintarekisteriin.
- äkkäinen
Joo tässäpä hyvä sijaiskärsijä: eläkeläiselle tilattiin JOULULAHJAKSI Bonniersilta kestotilauslehti ja sen ilmainen osuus livahti 2 numeroa ohi kun se oli ovelasti ja vaikeasti irtisanottavissa. No palautin lehdet irtisanoen nimiini tehdyn tilauksen samalla. Kuitenkin bonnieri perii nyt ulosoton kautta näitä kahta lehteä maksuun! En itse ole tehny mitään sopimusta ko. lehdestä ja silti? Johan on markkinat:joululahjan saaja maksaa saamastaan lahjasta itse ULOSOTON kautta!
- Perkelesaatana
Sama paska jatkuu heillä.. kusettaa 5-0
- Anonyymi
Peruutan Digi Kuva lehden tilauksen. Asiakasnumero 4453023063 postinumero on 87400
- Anonyymi
Bonnier - Ei kannata sieltä tilata mitään. Ei voi enää netissä lopettaa tilausta ja asiakaspalveluun saa jonottaa maksullisesti ikuisuuden. Peruutusautomaatti ei hyväksynyt lopetusta ja hermot oli mennä!
- Anonyymi
Lehtiä ei kannata tilata. Ilmastokin kiittää.
- Anonyymi
Älkää tilatko mitään Bonniersilta, puhuvat myynti hetkellä ihan paskaa.
Tilauksen lopetus todella hankalaa. - Anonyymi
Suomenkieliset lehdetkin painetaan nykyään mielenkiintoisissa paikoissa
- Anonyymi
Ahdistavia kokemuksia Bonniersin "asiakaspalvelusta"!
Ensin pitkä maksullinen jonotus!
Seuraavana asiakaspalvelija joka oli ennemminkin asiakassimputtaja! Tyly, alkoi uhkailla puhelun lopettamisella ja yritti estää minua kertomasta asiaani. Asiallinen asiakaspalvelu kuuntelee palautteen ja vastaa asiakkaan huoleen! Bonniersin asiakaspalvelu ei tahdo kuulla edes tekemistään virjeis saati että hyvittäisi virheensä asiakkaalle! Kohtuullista olisi saada hyvitys myös ajasta ja vaivasta joka firman virheiden oikomiseen menee! Sen sijaan puhelu jonotuksineen tuli maksamaan lähes viisi euroa, sillä 020-alkuiset numerot eivät kuulu liittymien kuukausipaketteihin.
Pyysin heti puhelun alussa asiakaspalvelijaa soittamaan reklamaatioasiassa asiakkaalle päin, mutta asiakassimputtaja väitti ettei voi soittaa! Mikä puhelin toimii vain yhteen suuntaan!? Tarkoitus oli vain saada asiakkaalta varastettua vielä lisää rahaa kalliin minuutti taksan avulla!
Reklamaation aihe oli jo itsessään luvattoman veloituksen teko! Firma oli ruöbönnyt pankkitililtä jo syksyllä päättyneestä lehtitiluksesta alkuperäistä tilausta tuplasti korkeamman lisämaksun! Vaadin rahija palautettvaksi ja mikä on vastaus!?!? Firma aikoo pidättää neljäsosan pankkitililtä ryöväämistään rahoista sen sijaan että palauttaisi koko summan ja korvaisi puhelusta ryövätyt lähes viisi euroa!
Bonniers firmaa kannattaa välttää! Jos on jotain reklamoitavaa firma heittäytyy hankalaksi ja alkaa tylyttää asiakasta sen sijaan että aidosti kuuntelisi ja myös kuulisi asiakkaan huolen ja korjaisi ongelman! Asiallinen hyvitys kuuluu hyvään asiakaspalveluun!- Anonyymi
Tilauksen sain peruttua sähköpostilla mutta tilaajalahjaa ei ole tullut. Kaksi sähköpostia olen lähettänyt ja on luvattu lähettää mutta ei ole tullut. Selitykset jokseenkin kummallisia... Lähipäivinä lähtee jälleen postia. Lahja ei kummoinen ole, tämä on jo periaatteellinen asia, nimittäin vuosia sitten kävi samoin. Lahjan sain monen kyselyn jälkeen n.puoli vuotta tilauksen päättymisen jälkeen.
- Anonyymi
Olen yrittänyt tuntikaupalla lähettää ilmoitusta etten halua jatkaa tilaustani määrä-aikaisen tilauksen päätyttyä. Ohjeissa sanotaan että peruuttaminen on helppoa.
Firmalle ei löydy sähköpostiosoitetta, johon voisi irtisanomisen toimittaa. Tulee vain automaattisia vastauksia, jotka eivät johda mihinkään. Ohjataan asiakaspalvelulomakkeen täyttämiseen, johon tarvitaan asiakasnumero. Olen syöttänyt kyseisen numeron kymmenen kertaa ja aina vain herjaa, että on väärä numero.
Olen maksanut 3kk määrä-aikaisen tilaukseni jo tilausta tehdessäni, mutta vielä en ole saanut ainuttakaan lehteä, eikä tilaajalahjasta ole kuulunut mitään.
Silkkaa kusetusta tuntuu olevan ja yhteydenotto on tehty todella vaikeaksi. En suosittele kenellekään. Luottamus tähän yritykseen meni täysin ja pelkäämpä etten pääse heistä eroon ilman kuluttajasuojan puuttumista asioihin. - Anonyymi
Todella vaikeaksi on tehty asioiden hoitaminen ja yhteydenotot.
Bonniersin www-sivuilla ei missään kerrota s-postiosoitetta, mutta löysin sen muista lähteistä. Lupaavat vastata viimeistään seitsemän päivän kuluessa.
asiakaspalvelu@bonnierpublications.fi- Anonyymi
Kultainen lähteeni sai tietokoneeni haisemaan ja säkenöimään iloisesti
- Anonyymi
Peruuttaminen on todella hankalaa. Kirjautuminen ei onnistunut millään. Lopulta pääsin puhelimitse automaattivastaajaan ja näpyttelin kaikki mahdolliset pyydetyt numerot.
Kun tänään tuli taas postia Bonnierilta, kokeilin uteliaisuuttani kirjautumista. Tällä kertaa se onnistui, ja huomasin yllätyksekseni, että tilaukseni oli aktiivinen ja lopettaminen onnistuisi kolmen numeron jälkeen.
En mene tuosta konkurssiin, mutta pidän markkinointia ärsyttävän epärehellisenä. - Anonyymi
Minulla oli 3 Bonnierin lehteä tilauksessa ja kaikkien peruuttaminen onnistui yhdellä puhelinsoitolla. Eukko ei kehdannut kysyä syytä, Toki sen olisin sanonut. Jessikka Aron palkitseminen oli se syy.
- Anonyymi
perutaan tee itse asiakasnumero5052215323 kiitos
- Anonyymi
OHJEENI KAIKILLE lehti- (ja puhelin-liittymä-kusetukseen ((TELIA ei koskaan enää)) sotkeutuneille.
KUN NE (kusettajat) SOITTAVAT TEILLE, tarjotakseen "palvelujaan"
Niin luurissa on se punainen luurin kuva, sitä painamaan.
Joka kerta, jos soittavat uudestaan, punaista luuria painamaan
Kyllä ne kolmannella kerralla luovuttavat. - Anonyymi
Aivan samoin en tilaa mitään lehteä heiltä ikinä.
- Anonyymi
tämä on totta monen ikäihmisen kohdalla.pitäisi puhelinsoitto riittää.itse irtisanoin sähköpostilla jo 16.12.2020 ei onnistunut ,uuden jakson lasku tuli 1.3.2021 ja lehti
päivää myöhemmin.lukuisten sähköpostien jälkeen maksu palautettiin.kaksi lukijalahjaa on myös jäänyt saamatta .niistäkin käyty kova taisto kuulemma posti palauttanut noutamattomina. kaikki reklamaatiot ja niihin annetut ohjeet niin ylimalkaisia että minullekin vaikka olen käyttänyt tietokoneita 35 vuotta ovat
todella vaikeaselkoisia. en suosittele sekaantumaan mihinkään bonnierin lehtitarjouksiin - Anonyymi
Valitettavasti asiakaspalvelussa ruuhkaa odottakaa hetki vielä teitä palvellaan
- Anonyymi
Palvelusväki on kaikki varattuna
- Anonyymi
Jos 3 eri myyjää soittaa koittaa myydä lehteään
- Anonyymi
Perun Bonnier , Kunto plus lehden tilauksen, en kyllä ole sitä edes tilannut. Taloudellisten vaikeuksien vuoksi älkää lähettäkö lehteä. En pysty sitä maksamaan. Taloon tulee kallis remontti . asiakasnumeron on 5042388685
- Anonyymi
Lähetätte lehteä vaikka sitä ei olisi tilannutkaan.
- Anonyymi
PERUN TIETEEN KUVALEHDEN TÄSTÄ HETKESTÄ ALKAEN . ASIAKAS NO5053667126 EIKÄ YHTÄÄN LEHTEÄ JA KAIKKI LEHDET MITKÄ TULEVATNYT PERUUTUKSEEN
- Anonyymi
Miksi sä tänne kirjoitat oman osoitteen?
- Anonyymi
Niin helppoa painaa puhelimensa punaista nappia kun ensimmäisen viiden sekunnin aikana paljastuu että kyse on aikakauslehden tarjouksesta
ja punaisen napin jälkeen kyseisestä numerosta ilmoitus häirintäsoitto se androidisi toinen nappi sekä esto kyseiselle numerolle ja numerosarjalle ensimmäiset neljä numeroa ei tähän toimenpiteeseen kulu kuin kolme sekuntia ja saat mielenrauhan ei tarvitse päivitellä täällä palstoilla karuja kokemuksiaan lehtimyyjä huijareitten kanssa - Anonyymi
Kysykää niiltä, että sehän on sitten kestotilaus, joka pitää itse katkaista, niin niiden on pakko myöntää se ja kertoa "miten helppoa katkaisu on."
- Anonyymi
on se perkele kun en saa peruttua tieteen kuvalehteä lopettakaa välittömästi postitus tai vien asian kuluttasuojan pakeille
- Anonyymi
Miten voin perua tilaukseni?
Jos haluat perua tilauksesi, ota meihin yhteys puhelimitse tai sähköpostitse 14 vuorokauden kuluessa ensimmäisen lähetyksen vastaanottamisesta.
Niiden sivuilta pääset kirjautumaan asiakasnumerolla ja postinumerolla. Bonnierjulkaisut fi - Anonyymi
Tilaus perutetaan faxilla
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tilaus perutetaan faxilla
Kestokostotilauksen peruuttaminen onnistuu vain savumerkeillä kunhan se tehdään päästöttömästi.
Puhelinmyyjienperkeleiden takia en ole enää pitkiin aikoihin vastannut tuntemattomien numeroiden soittoihin ollenkaan.
- Anonyymi
Ei tuo vaikeaa ole: Sähköposti: asiakaspalvelu@bonnier.fi
Tuossa osoite, mieluisia lukuhetkiä! 👍🤣- Anonyymi
Ne lukevat sen kuin piru raamattua, lopetan tilauksen tarkoittaa heille haluan tilata ja sitten leikkivät ymmärtämätöntä kun yrittää selittää että en halunnut tilata...
- Anonyymi
ei onnistu
ei ne lue sitä
- Anonyymi
5045474698 kunto plus lehden peruutus
- Anonyymi
Tilasin tee itse lehden 6 numeroa norm.hinnalla,hyvän lahjan kera. Peruutin jatkotilauksen hyvissä ajoin, onnistui ihan hyvin. Tarjottiin 6 numeroa 29€ otin sen ja ilmoitin ekan lehden jälkeen, etten jatka tilausta. Asiakaspalvelu Bonnier bublication. Fi. Ei mitään ongelmaa.
- Anonyymi
Mikään ei siis ole muuttunut
- Anonyymi
Onnistuu omilla tunnuksilla helposti.
- Anonyymi
Onko kellään hyviä kokemuksia lehtien puhelinmyynnistä?
Mitä lehteä teille tarjottiin? - Anonyymi
tilauksen lopetus nr 5041130716
- Anonyymi
Täysin samaa mieltä; irtisanominen tehty äärimmäisen vaikeaksi!!! Tilaan aika ajoin Kunto-lehteä muutaman numeron(vaikka jo 60 ) ja joka kerta taistelen lopetuksen kanssa! Ja ylipäätään ,jos on määräaikainen tilaus,miksi pitää irtisanoa erikseen…?
- Anonyymi
Täällähän näkyy muitakin ongelmaisia vaikeiden peruutuksen tekemisistä Bonniersiin.
Ei tämä hyvältä asiakaspalvelulta kuulosta . Onko valituksia paljon Kuluttajasuojan?. - Anonyymi
Aivan kauhee kusetus.Jatkuu tänä päivänä.Aspassa kyllästyneen oloinen mieshenkilö joka sanoo että päivittäin noin kymmenen puhelua samasta asiasta.Kaveri siis tilasi minulle lehtikuningas.fi kautta lahjaksi kaksi numeroa hintaan 5.90 kaupan päälle jotkut lelukuulottimet.
Jostain syystä siitä tilauskesta muuttui kestotilaus jonka peruin, 4 lehteä, mukaan lukien nämä 2 tarjouslehteä maksaakin nyt melkein 50euro minulle vaikka en koko lehteä ole koskaan tilannnut.
Sairasta että tälläinen saa jatkua.Laista ovat niin hyvin etsineet porsaanreijät että kuluttaja-asiamies ei voi mitään muuta kuin moittia.Heillekkin päivittäin tästä soitellaan.Pitää ottaa kovemmat tavat käyttöön siis, onneksi hallituksen jäsenet ovat avointa tietoa. - Anonyymi
Tilasinpa Bonnierin verkkolehtipalvelu Wypen keväällä 2020, toimi niin huonosti että peruin sen puhelimessa sain varmistuksenkin, tallennan kaikki puhelut. Ihmettelin vähän ajan päästä miksi laskuja tulee edelleen, soitin aspaan ja sieltä vastattiin asia on kunnossa. Nyt sitten 2023 aloin ihmettelemään luottokorttilaskujen veloituksia, joita on useampia eri palveluista ja kappas Bonnier ei ollutkaan irtisanonut Wypeä. Saas nähdä minkälaisen vastauksen saan aspasta, helvetin huijarit!
- Anonyymi
Minulle kävi näin että karhukirjeitä tuli jopa kirjasta jota ei oltu edes lähetetty mulle vielä.
Kaiken kukkuraksi olin maksanut sen kirjan jo etukäteen.
No yritin kirjautua niiden nettisivuille valittaakseni asiasta mutta heidän systeemi ei päästänyt sisään juurikaan tuon toimittamattoman kirjan maksamatta jättämisen takia. Kyllä mulla niin käämi paloi täysin!
Kului viikko ja mulle tuli kirjakin kera pahoitteluin myöhästynyttä postitusta mutta taas oli mukana lasku ja nyt eräpäivä oli 10.4. eli tulevaisuudessa.
Ajattelin nyt että kirjaudun ja reklamoin mutta en vieläkään päässyt sisään.
Sitten tulin jyrisemään asiasta tänne - Anonyymi
No, oliko joku syy lopettaa?
- Anonyymi
Ei ollut mutta asia on nyt edennyt. Tilaus loppuu jo ehkä ennen kesää 👍
- Anonyymi
Bonnier harjoittaa pakkomyyntiä. Älkää maksako mitään, mitä ette ole tilanneet.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih465687Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5792122Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens821161Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591038- 771003
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53981Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.59909- 60887
- 228834
Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58768