Sitä käy monenlaisia ajatuksia päässä, kun huomaa taas uuden ison patin tulevan, ja pahimpaan paikkaan kasvoissa. Minkälaiset teidän ajatukset ovat, kun huomaatte tuollasen raivostuttavan jutun?
Itselläni se tuntuu maailmanlopulta. :(
Kertokaa fiiliksistä
2
61
Vastaukset
- epätoivoooo
Finnejä tupsahtaa sinne, missä niitä ei koskaan ole ollut. Jatkuvasti olen ajatellut ihon pahentuessa, että " Kyllä tää tästä helpottaa", kunnes herään uuteen päivään uusien paukamien kanssa..Huomenna tulee kuukausi kuurin aloittamisesta ja huonolta näyttää! Lääkärihän lykkäsi reseptin käteen ja mainitsi alkoholin ja auringon vaaroista sekä siitä, ettei raskaaksi saa tulla.
Hain apteekista kosmetologin suositteleman kosteusvoiteen kasvoilleni ja olen sitä käyttänyt heti kun aloin huomata kuivumista. Nyt mietinkin olenkohan rasvannut liian kosteuttavalla rasvalla kasvojani, sillätukkeumia tulee koko ajan lisää..Olen nyt puoli vuotta kärsinyt IHAN jäätävästä hormonaalisesta aknesta, netistäkään en ole löytänyt montaa yhtä pahannäköistä aknenaamaa ja nyt roan pahentaessa sitä vielä lisää alkaa usko loppua!
Itken päivin ja öin. Peliin en haluaisi katsoa, mutta töihin on pakko meikata etten säikyttäisi kanssaihmisiä..- kun pamahtaa
Sinulla siis on Roakuuri menossa... Yritä jaksaa. Kyllä se alkaa jossain vaiheessa parantamaan sitä ihoa. Sulla on menossa nyt tuo pahenemisvaihe, kun Roa pukkaa naaman tyhjäksi. On sentäs jotain toivoa, kun olet aloittanut tuon kuurin. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 692663
- 632614
- 681772
- 241597
- 201530
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91460- 151372
- 381223
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81187- 251106