alkoholi alaikäisenä

rrrriinaaa

oon 16-vuotias tyttö menossa elokuussa tallinnaan, ja aattelin että myykö ne alaikäselle..? ja siis en oo ostaas mitää 40% vodkaa vaa iha perus mietoi :D oon siis 16 ja n. 181cm pitkä ja kai naamastaki iha aikusen näkönen nii myisköhän ne :)?

16

6624

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • head reisi
      • head reisi

• ei pikkumisuille

EIVÄT MYY,,,,,, antavat sakot ja vievät vielkä putkaan....

• securitate

syyllistyit juuri rikokseen yllyttämiseen...

• matkaaja 2
        ei pikkumisuille kirjoitti:

EIVÄT MYY,,,,,, antavat sakot ja vievät vielkä putkaan....

Onko kokemuksia sadamarketin putkasta?

• amigo !!
    • Rahalla saa

Virossa saa ihan kuka alaikäinen vaan ostettua niin mietoja kuin väkeviäkin.
      16V. ilman muuta,voit ihan mennä mihin haluat ei oikeesti tartte edes mennä tonne yllämainittuun alkopörssiin.
      Katso kotona missä halvinta ja suunta sinne,saat 100 varmasti ostettua ja mitään eivät kysele ,jos rahaa vaan löytyy.
      Samoin tupakat,sikarit jne.,rahalla saa Tallinnassa mitä vaan,ikään katsomatta.

• rähmä

TÄYTTÄ SKEIDAA..HENKKARIT KYSYTÄÄN JOKA PAIKASSA

• karu totuus on
        rähmä kirjoitti:

Ihme kommentointia. Jos olet joku lähetyssaarnaaja, ilmoita siitä.
        Kyllähän Tallinnassa on alaikäisen melko helppo ostaa viinaa. Jos ei eka paikassa tärppää, niin toisessa sitten. Pätee myös Suomalaisiin samalla lailla.

• Anonyymi
        rähmä kirjoitti:

vitun babyface

• Anonyymi
        rähmä kirjoitti:

Kysyy mut myy silti

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kysyy mut myy silti

Oon kaks vuotta alaikäinen mutta myivät viinapulloja niin että piti katsoa etteivät rahat lopu.

• lrisdvn

itekin suunnitelmissä lähtee talinnaan parin viikon sisällä, aion ainakin yrittää ostaa, kaverille myivät enempiä kyselemättä kun oli ollut n. puolivuotta sitten siellä. Molemmat ollaan 16v. Kaveri tosin näyttää hieman vanhemmalta ku ite, täytyy kattoo mitä sanovat vai sanovatko mitään

• Anonyymi

Tallinnassa voi itsepalvelukassoillakin kuka tahansa ostaa alkoholia kenenkään siihen puuttumatta. Testasin sen eräässä Rimissä pari viikkoa sitten.

• Nyt taidat saada jo ikäsi puolestakin.
      Mutta miten meni vuonna 2014?
      Saitko?

• Anonyymi

Sadamarket saa viinaa olen 15v ja sain 2 pulloa ikää ei tarvitse

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      39
      5130
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      516
      1704
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      77
      1100
    4. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      359
      1008
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      77
      943
    6. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      53
      921
    7. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      59
      860
    8. Kaikkia ei voi miellyttää

Eikä ole tarviskaan. Hyvää huomenta ja mukavaa perjantaita. 😊❄️⚜️✌🏼❤️
      Ikävä
      228
      814
    9. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      50
      793
    10. Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa

Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses
      Haapavesi
      58
      738
    Aihe