Subwooferin vaiheen korjaus

Minulla on järeä Choruksen Vertigo XLS -subi, jossa on kaikkiaan viisi erilaista säädintä. Kuinka ihmeessä saan sen istutettua muuhun järjestelmääni? Yamahan AV -vahvistin ja Neatin pääkaiuttimet. En ole kultakorva. Miten olisi Anti-Mode 8033 Cinema subwooferin huonekorjain? Vai korjaako se vain vaiheen kohdalleen? Entä muut säätimet? Olen yrittänut hakea käytettyä, mutta ei löydy.

4

250

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • wsup

Onko av vahvistimessa jokin automaattikalibrointi? Ne yleensä osaavat jotakuinkin laittaa tason ja vaiheen kohdilleen jolloin voit subista laittaa phasen 0 ja gainin noin puoleen. Jakotaajuus täysille ja mahd. mode frequency tjsp off, jako tehdään myös vahvistimesta.

Muut mahdolliset säädöt kannattaa katsoa manuaalista.

Olen aina kuvitellut että parametrinen eq vie antimodet mennen tullen, mutta pari viikkoa sitten päätin kuitenkin kokeilla halvempaa mallia ja siihen se jäi subin eteen. Sanoisin että pakollinen hankinta vähänkään heikosti akustoituun tilaan.

• Siis tarkoitatko sellaiseta DSPeaker Anti-Mode 8033Cinema subwoofer huonekorjainta? Eihän se korjaa kuin subin vaiheen. Paljon muutakin jää vielä tsekkaamaatta ja jos ei ole kultakorva, miten sen tekee?

• wsup
        hamalake kirjoitti:

Siis tarkoitatko sellaiseta DSPeaker Anti-Mode 8033Cinema subwoofer huonekorjainta? Eihän se korjaa kuin subin vaiheen. Paljon muutakin jää vielä tsekkaamaatta ja jos ei ole kultakorva, miten sen tekee?

Sitäpä juuri. Vaihettahan laite ei korjaa, mutta mittaa huonevasteen ja tasoittelee vasteen kuuntelupaikalle. Mahdollistaa subin sijoittamisenkin huomattavan paljon vapaammin.

Ei tarvitse olla kultakorva huomatakseen 15db heitot pitkin taajuusalueen.

• kultakorvako

Vahvarista säädät subbarille bassot jollain 80Hz jaolla ja subbarista sinne päin- volume jonnekin puoleen väliin, bassokorostukset ym korvakuulolta, kuten myös vaiheenkääntö.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      89
      1629
    2. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      15
      1521
    3. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      136
      1412
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      98
      1410
    5. Katsotko mieluiten

Kaivatussasi mitä?
      Ikävä
      74
      1311
    6. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      116
      1180
    7. Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan

Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n
      Maailman menoa
      264
      1059
    8. Vieläkö sä toivot

Meidän välille jotain?
      Ikävä
      69
      1001
    9. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      18
      965
    10. Pidätkö kaivatustasi

Minkä vuoksi erityisesti? Mikä hänessä vetoaa?
      Ikävä
      37
      947
    Aihe