Onko ketään, jolla kokoajan kuuluu voimakkaasti pulssi korvissa? Joskus muistan lukeneeni jotain migreenin ja ahtautuneiden kaulavaltimoiden yhteydestä. Mulla on Propral 40mg x 2 estona.
En ole vielä tästä mennyt lääkäriin, a.nauravat pihalle b.kuuluu ikään ja kolesteroli 6.2. Ikä 60v ja pari migreeniä viikossa.
Pulssi korvissa
6
140
Vastaukset
- tumtumtumtumtum
Mulla kuuluu välillä (tosi voimakkaastikin), oon kolmikymppinen.
- Mrs Murdle
Miten sun lääkitys? Entä ootko ottanut koskaan lääkärissä puheeksi? Migreenitiheys?
Mulla pulssi myös tihenee, kun kohtaus lähestyy. - tumtumtumtumtum
Mrs Murdle kirjoitti:
Miten sun lääkitys? Entä ootko ottanut koskaan lääkärissä puheeksi? Migreenitiheys?
Mulla pulssi myös tihenee, kun kohtaus lähestyy.Ei mulla oo lääkitystä, tai Buranaa vaan. Migreeni mulla on suurinpiirtein koko ajan päällä. En oo ottanut puheeksi mitään sydänääniä, kuulostaa lääkäreistä vaan hullulta kuitenkin.(ne äänet ei siis mulla kuulu kuitenkaan koko aikaa)
- humpshumps
Minulla on ollut sama ongelma useita vuosia,sairastan migreeniä,Miranax lääkkeenä. Varsinkin nukkumaan mennessä tuo pulssi on joskus niin kova ettei pysty nukkumaan kyljellään. Mulla on myös rytmihäiriötä ollut lähes koko ikäni.
Lääkäri ei ole koskaan ottanut mitään kantaa tuohon pulssin jyskytykseen,olen pitänyt sitä normaalina..
Ikää 35v,kolesteroli ja verenpaine ok.- Mrs Murdle
Kiitos vastauksista. Yritän saada kolesterolia normaaliksi ja pienentää Propral annostusta pikkuhiljaa, jos se liittyisi siihen. Tota lääkettä olen syönyt vuosikausia,ilman apuja. Olen kuitenkin tehnyt siitä jonkinlaisen henkisen kainalosauvan...se on kyllä mulla auttanut rytmihäiriöihinkin. Hyviä vointeja teille, humpshumps ja tumtum :)
- Mrs Murdle
Kiitos vastauksista. Yritän saada kolesterolia normaaliksi ja pienentää Propral annostusta pikkuhiljaa, jos se liittyisi siihen. Tota lääkettä olen syönyt vuosikausia,ilman apuja. Olen kuitenkin tehnyt siitä jonkinlaisen henkisen kainalosauvan...se on kyllä mulla auttanut rytmihäiriöihinkin. Hyviä vointeja teille, humpshumps ja tumtum :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374835Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j4901498Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77923
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53901- 59840
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48758Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses57717