Palasitko juuri Egyptistä?

Kiinnostunut

Jos olet palannut juuri Egyptistä, niin kertoisitko "tuoreet" tunnelmat paikanpäältä. Olivatko turistit peloissaan ja kuinka oli hotellialueen turvajärjestelyt muuttuneet?

Olin itse Niilin risteilyllä talvella -03 ja viikon Hurghadassa. Silloin oli jokapaikassa turistipoliiseja passissa pyssyn kanssa, mutta ei se minua pelottanut, päinvastoin, koin sen turvalliseksi.

Olen varannut matkan 5.11. viikoksi "Sharmiin", jossa en ole aiemmin käynyt ja aion keskittyä merenalaisen elämän tutkiskeluun, koska olen kuullut siitä niin hienoja juttuja.Yritän olla ajttelematta liikaa tuota pommi-isku asiaa, mutta kieltämättä hiukan se on lannistanut matkainnostusta.En aio perua matkaa,kai Suomen viranomaiset tekevät stopin sinne matkustelulle, jos asiat kuumenevat liikaa.
Jos yläkerran herra on päättänyt mun päivieni osaltani päättyvän tuonne Sharmiin, niin tehköön niin, voihan mulla sydän pysähtyä milloin vaan täällä "lintukodossakin"!

4

1322

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tiina

Moi!
      Oltiin Sharmissa 2-9.10. Kukaan ei ollut paniikissa eikä mitään yleistä pelkoa ollut ilmassa. Turvajärjestelyt hotellilla tiukkeni hetkessä. Taksit eivät enää päässeet hotellialueelle, eikä muutkaan autot vaan kaikkien oli jätettävä autot portillen puolen kilometrin päähän päävastaanotosta. Oltiin hotelli Domina Coral Bayssa. Kaikki sujui muutoin rauhallisesti poliiseja näkyi enemmän. Vierustoverit koneessa olivat olleet Nuweibassa n. 10 km päässä pommiräjähdyksestä hotelli oli tärissyt ja meteli valtava ja hotelli oli aamulla ollut lähes tyhjä israililaiset olivat poistuneet yöllä samoin koko Nuweiba oli autioitunut olivat seuraavana iltana nähneet 10 ihmistä. Siellä siis huonommin, mut Sharmiin ei tosiaan ihmeemmin vaikutusta. Kalat olivat upeita kyllä kannattaa.

• Kiinnostunut

Sitä minä arvelinkin, että turvajärjestelyt senkun paranee, joten ei aihetta paniikkiin.

• nni

asun taalla sharmisa, kaikki on turvallista. turistipoliiseja tietty lisatty, mut kaikki on hyvin

• ggg

Kyllä kyllä!! Palasin. Ja turvallista ja ihanaa matkalla oli..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      104
      1831
    2. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      15
      1601
    3. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      144
      1589
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      103
      1539
    5. Katsotko mieluiten

Kaivatussasi mitä?
      Ikävä
      80
      1447
    6. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      119
      1259
    7. Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan

Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n
      Maailman menoa
      281
      1236
    8. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      24
      1090
    9. Vieläkö sä toivot

Meidän välille jotain?
      Ikävä
      69
      1081
    10. Pidätkö kaivatustasi

Minkä vuoksi erityisesti? Mikä hänessä vetoaa?
      Ikävä
      38
      1032
    Aihe