Ma rinnat/ojentajat
Ke selkä
Pe kädet
La jalat/vatsat
Eli olen 17-vuotias nuorukainen ja olen suunnitellut alkavani käymään viimeinkin salilla. Tavoitteena lisätä lihasmassaa, koska olen ollut koko ikäni pitkä ja laiha. Mitä mieltä olette ylläolevasta ohjelmasta? Suosituksia liikkeiksi eri lihasryhmille ja muitakin vinkkejä otan mielelläni vastaan.
Apua kuntosaliharrastuksen aloittamiseen
3
112
Vastaukset
- MeLyx
http://fi-fi.facebook.com/pages/MeLyx/157815087752718
Tässä olisi mahtava tarjous treeniohjelmista! Heinäkuussa treeniohjelma maksaa vain 12€, normaalisti 35€.
Yhteyttä johannabjo@hotmail.com tai facebookin kautta :)
Terveisin,
Johanna
Me&Lyx - IFBB-
Kannattaa käydä lukemassa Pakkotoisto.com foorumia, sielä on paljon hyödyllisiä vinkkejä aloittelijoille! :) Äläkä missään nimessä laita rahojas mihinkään valmiiseen treeniohjelmaan! Paremman treeniohjelman saat pakkotoiston sivulta!
- maksettu forum
Älä ota niitä teinitoiston juttuja liian vakavasti. Siellä aika harva tietää oikeasti mistään mitään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista897627- 1055522
- 2664738
- 484662
- 653382
- 502768
- 582447
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222408Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292372- 412244