Nestenäppyjä ilmestyy koko ajan lisää

laamaleidi

Hei!

Mitähän ihmettä on meneillään, kun ensin jossain kahden aikoihin iltapäivällä huomasin peukalotaipeessa nesterakkulan. Ei ollut kipeä, mutta tuntui kovalta koskettaessa. En ajatellut sitä sen enempää, puhkaisin sen vain, että pääsisin siitä helposti eroon. Sitten kaksi samanlaista näppyä ilmestyi toisen käden etusormeen, taaskin kämmenpuolelle. Nyt näppyjä on kämmenpuolella sormissa yhteensä viisi. Nyt illalla yhdeksän jälkeen huuleen ilmaantui samanlainen. On tässä huulien "välissä" että sen tuntee, kun huulet koskettavat. On siinä rajakohdassa, kun on tavallaan näkyvä osa huulesta, ja se suun sisäpuolella oleva, jonka iho on erityyppistä. Nyt näyttää siltä että siihen viereen alkaa nousta kaksi samanlaista näppyä lisää. Olen myös kielellä yrittänyt pyöritellä, ja tuntuu, että poskien sisäpinnoilla olisi myös kolme vastaavaa näppyä.

Mitä nämä oikein ovat? Nousevat todella nopeasti. Eivät ole kipeitä, eivät kutise.. Kun peukalosta sellaisen puhkaisin, oli täynnä kirkasta nestettä, tyhjeni helposti. Nyt iho on jo ihan tasainen. Voiko mikään allergia aiheuttaa tällaista? Outoa vaan, että oireet alkaisivat käsistä, luulisi että suussa reaktio näkyisi nopeammin. Kävin kiertelemässä vaatekauppoja ennen oireiden alkamista, ja ensin ajattelin, että olisin koskenut johonkin materiaaliin, missä on vielä jotain suoja-aineita tai muita kemikaaleja, mutta eikai sellaiset oireet suuhun pääsisi? Huomenna töitä niin huonoon aikaan, etten usko, että pääsisin lääkärille/hoitajalle, mikäli oireet pahenevat.

3

157

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 19+15

Minkä kokoisia?

• laamaleidi

Ihan pari milliä halkaisijaltaan

• kuvcf

Mitä sulle kuuluu?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      74
      2932
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      65
      2783
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1822
    4. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      17
      1669
    5. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1657
    6. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1600
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      22
      1533
    8. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1297
    9. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1263
    10. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      9
      1259
    Aihe