ÄLÄ jätä lasta tai koiraa autoon hetkeksikään!
http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1288715143508.html
Huima helleputki tulossa!
5
184
Vastaukset
- Säynätsalo
Mulla on tulossa siis huima ryyppyputki !
- Halveksuttavat juopo
Hyi helvetin ryyppyputket, minua oksettaa kaikki juopot, itse olen lopettanut örveltämisen ja olen mies. Ihanaa olla parempi ihminen, kuin likaiset juopot. Tunnen itseni niin paljon paremmaksi! Katson halveksien teitä juoppoja.
- Säynätsalo
Otetaas sille :)
heh heh.. ja putki jatkuu!- Putketon
Eikö ala vähän jo mennä maku ja väsyttää varmasti?
- aihellinen varoitus
Jumalattoman typerä täytyy vanhemman olla, jos lapsen tai eläimen autoon kesällä jättää. Ei helvetti talvellakaan lapsia yksin autoon jätetä. Auto voi syttyä palamaan jostain oikosulusta, joku voi törmätä parkkeerattuun autoon, mitä vaan voi tapahtua. Ei lasta jätetä koskaan oman onnensa nojaan. Helvetin ääliö vanhemmat mistä teitä tolvanoita sikiää?
Haloo! Sinun lapsi, kanna vastuusi siitä ihmisestä.
Tuossakin jutussa oli niin ääliö isä, että potkisin pellolle tommosen miehen välittömästi tollaisen tapauksen jälkeen. Ihan edesvastuuton pöhkö.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e722322- 1041911
- 1451681
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla161649- 1081646
- 851587
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2851387- 1191299
Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä201297Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241180