Mihinkähän firmaan uskaltais luottaa jos on tuomassa autoa Saksasta?
Bemari varmaankin ois kohde..
Mies Saksassa
7
135
Vastaukset
- Tuontiauto iso riski
Välittäjillä ei ole mitään vastuuta. Kun he ovat rahansa saaneet, olet omillasi.
Saksasta käytettynä tuoduista autoista vähintään 90 %:ssa on ruuvattu mittarilukemasta puolet tai enemmän pois, tai sitten ne on moukaroitu kasaan kolaroiduista romuista. Hyvin usein Saksasta käytettynä tuodut autot ovat sekä ruuvattuja että pahasti kolaroituja.
Kauppalehti:
"Mittariväärennökset ovat Saksassa yhä arkipäivää
Joka kolmannen Saksassa käytettynä myytävän auton matkamittarilukemaa on sormeiltu todellista pienemmäksi.
Tuttu ongelma nousi hiljattain esiin, kun Saksan poliisi paljasti käytettyjen autojen mittarilukemia väärentäneen liigan. Saksassa mittariväärennökset aiheuttavat arvioiden mukaan harhautetuille kuluttajille jopa noin 5,4 miljardin euron vahingot joka vuosi."
Ruuvatun auton todellinen arvo on usein alle puolet oikeasti vähän ajetun auton arvosta. Ostajat maksavat siis jopa kaksi kertaa liian korkeita hintoja vähän ajetuiksi luulemistaan kulkupeleistä.
Suomeen käytettynä tuotavista autoista suurin osa kuuluu juuri tuohon Saksan autokannan 30 prosenttiin, jonka mittarilukemat ja huoltokirjat ammattirikolliset ovat väärentäneet. Eikös uudempien autojen järjestelmiin jää tieto todellisista matkoista?
Luulis et sen tiedon pystyy halutessaan kaivamaan esiin, vai pystyyköhän järjestelmät nollaamaan totaalisesti?- tyytyväinen
Bayerncar. Ei tarvitse olla pelko perseessä, että katoavatko rahat tai tuleeko sieltä joku raato.
- BayernCarista
Yhden h-auton olen ostanut Vuohtoniemeltä. Maksoin auton rahdin suoraan Saksaan. Huoltokirja piti olla täydellinen mutta kun auto tuli satamaan, löytyi peräti 2 leimaa kirjasta, kilometrejä autossa oli 135000 km.
Sellainen kuva tuli mulle että mahdollisimman paljon kun vain saa autoja myytyä, se oli heille tärkeintä. Ei se että asiakasta palvellaan mahdollisimman hyvin ja puheista pidetään kiinni. Nyt tiedän kyllä mistä kautta auton tilaan ja se ei ainakaan ole BayernCar.- Mustamaalausta
Älä viitsi valehdella!
- Minä asun Saksassa
ja olen joskus tuonut autoja tilauksesta mutta en viitsi enää juosta tyhjän perässä. Suomeen pitäisi lähes poikkeuksetta saada se Saksan halvin ja sen pitäisi olla myös hyvä. Sellainen yhtälö ei toteudu käytännössä koskaan. Lisäksi tuntuu siltä että suomalainen ei ymmärrä Saksan kilometrin olevan yhtä pitkä kuin Suomessakin ja polttoaineiden olevan yhtä kalliita. Etsintään käytetty aikakaan ei saisi maksaa mitään. Olette itse pilanneet tuontimarkkinat ahneiden jobbarien kanssa joten ei kiitos. Annan toki mielelläni suomalaisten onnenonkijoiden jatkaa touhujaan sekä ostajina että ns. välittäjinä kukin kykyjensä mukaan.
Auto-saksasta.fi
Onks kellään kokemuksii firmasta?
Ilmeisesti ei ihan nyrkkipaja, vois kuvitella et toiminta kestää päivänvalon..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577300Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7383551Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3561887Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1641805- 851435
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841391- 911290
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631247Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2621241- 811154