Mies Saksassa

Mihinkähän firmaan uskaltais luottaa jos on tuomassa autoa Saksasta?
Bemari varmaankin ois kohde..

7

135

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tuontiauto iso riski

Välittäjillä ei ole mitään vastuuta. Kun he ovat rahansa saaneet, olet omillasi.

Saksasta käytettynä tuoduista autoista vähintään 90 %:ssa on ruuvattu mittarilukemasta puolet tai enemmän pois, tai sitten ne on moukaroitu kasaan kolaroiduista romuista. Hyvin usein Saksasta käytettynä tuodut autot ovat sekä ruuvattuja että pahasti kolaroituja.

Kauppalehti:
      "Mittariväärennökset ovat Saksassa yhä arkipäivää

Joka kolmannen Saksassa käytettynä myytävän auton matkamittarilukemaa on sormeiltu todellista pienemmäksi.

Tuttu ongelma nousi hiljattain esiin, kun Saksan poliisi paljasti käytettyjen autojen mittarilukemia väärentäneen liigan. Saksassa mittariväärennökset aiheuttavat arvioiden mukaan harhautetuille kuluttajille jopa noin 5,4 miljardin euron vahingot joka vuosi."

Ruuvatun auton todellinen arvo on usein alle puolet oikeasti vähän ajetun auton arvosta. Ostajat maksavat siis jopa kaksi kertaa liian korkeita hintoja vähän ajetuiksi luulemistaan kulkupeleistä.

Suomeen käytettynä tuotavista autoista suurin osa kuuluu juuri tuohon Saksan autokannan 30 prosenttiin, jonka mittarilukemat ja huoltokirjat ammattirikolliset ovat väärentäneet.

• Eikös uudempien autojen järjestelmiin jää tieto todellisista matkoista?
      Luulis et sen tiedon pystyy halutessaan kaivamaan esiin, vai pystyyköhän järjestelmät nollaamaan totaalisesti?

• tyytyväinen

Bayerncar. Ei tarvitse olla pelko perseessä, että katoavatko rahat tai tuleeko sieltä joku raato.

• BayernCarista

Yhden h-auton olen ostanut Vuohtoniemeltä. Maksoin auton rahdin suoraan Saksaan. Huoltokirja piti olla täydellinen mutta kun auto tuli satamaan, löytyi peräti 2 leimaa kirjasta, kilometrejä autossa oli 135000 km.

Sellainen kuva tuli mulle että mahdollisimman paljon kun vain saa autoja myytyä, se oli heille tärkeintä. Ei se että asiakasta palvellaan mahdollisimman hyvin ja puheista pidetään kiinni. Nyt tiedän kyllä mistä kautta auton tilaan ja se ei ainakaan ole BayernCar.

• Mustamaalausta

Älä viitsi valehdella!

• Minä asun Saksassa

ja olen joskus tuonut autoja tilauksesta mutta en viitsi enää juosta tyhjän perässä. Suomeen pitäisi lähes poikkeuksetta saada se Saksan halvin ja sen pitäisi olla myös hyvä. Sellainen yhtälö ei toteudu käytännössä koskaan. Lisäksi tuntuu siltä että suomalainen ei ymmärrä Saksan kilometrin olevan yhtä pitkä kuin Suomessakin ja polttoaineiden olevan yhtä kalliita. Etsintään käytetty aikakaan ei saisi maksaa mitään. Olette itse pilanneet tuontimarkkinat ahneiden jobbarien kanssa joten ei kiitos. Annan toki mielelläni suomalaisten onnenonkijoiden jatkaa touhujaan sekä ostajina että ns. välittäjinä kukin kykyjensä mukaan.

• Auto-saksasta.fi
      Onks kellään kokemuksii firmasta?
      Ilmeisesti ei ihan nyrkkipaja, vois kuvitella et toiminta kestää päivänvalon..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      57
      7300
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      738
      3551
    3. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      356
      1887
    4. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      164
      1805
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      85
      1435
    6. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      84
      1391
    7. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      91
      1290
    8. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      63
      1247
    9. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      262
      1241
    10. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      81
      1154
    Aihe