Huomasin että hamsterillani on patti korvan takana selkäpuolella. Sellainen noin puolen sentin kokoinen. Hamsteri vaikuttaa kyllä muuten ihan terveeltä, syö, juo, ja liikkuu paljon. Tietääkö kukaan mikä se voisi olla? Olen todella huolissani!
Patti hamsterilla!
6
564
Vastaukset
- tyyne
..kasvain! meidän hamsterilla niitä on 3 =(
- Oili83
Kasvain tai rasvapatti. Kannattaa näyttää varmuuden vuoksi eläinlääkärille.
- wiidii
Kyseessä saattaa olla rasvapatti tai kasvain. Kannattaa varmuuden vuoksi käyttää pieneläimiin erikoistuneella eläinlääkärillä näyttämässä. Varsinkin, jos tämä patti kasvaa.
- Tiinu
"Varsinkin, jos tämä patti kasvaa." Niin tai tulehtuu. Silloin hamsu saa siihen antibiootin.
- apua!
Tiinu kirjoitti:
"Varsinkin, jos tämä patti kasvaa." Niin tai tulehtuu. Silloin hamsu saa siihen antibiootin.
Kiitos tosi paljon kaikille vastanneille!
- Hamsteritbest
Mulla on tää ihan sama ja en tiedä mitä tekisin oon tosi huolissaan ja pelottaa että mikä se on. Eikös se ole niin että jos patti on kova niin se on todennäköisesti kasvain ja jos patti on pehmea niin se on varmaan rasvapallo tai paise😯😕😪😔
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682620
- 622572
- 681762
- 241587
- 201510
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91450- 151362
- 381213
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81167- 251096