Olen au pairina kaksilapsisessa perheessä ja koen tarpeelliseksi keksiä lapsille jotain "ohjattua toimintaa", vaikka he touhuavat vallan mainiosti myös ilman. Koen olevani huono au pair, jos en itse keksi lapsille uutta tekemistä. Lapset ovat 5- ja 8-vuotiaat tytöt. Olen yrittänyt saada lapsia kiinnostumaan esim pallo purkkiksesta ja polttopallosta, mut ainakin pienempää ei tunnu kiinnostavan. Millasia aktiviteettejä te ootte keksinyt teidän hoidettaville lapsille tai millasia aktiviteettejä teidän au pairit on keksiny teidän lapsille?
Kiitos vinkeistä
Aktiviteettejä lapsille!
Wannabegoodaupair
1
133
Vastaukset
- ...
Olin lontoossa au pairina muutama vuos sitte, ja en hirveästi keksinyt mitään tiettyä ohjelmaa lapselle (poika 4v). Parhaiten hän viihtyi, kun leikin hänen kanssaan leikkihuoneessa. Kerran järjestin lämpimänä kesäpäivänä pojalle piknikin ulos, laitoin viltin maahan, haettiin pelejä ja kirjoja ja tein vielä jätskiannokset. Poika oli siitä ihan mielissään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 722766
- 632674
- 681792
- 241627
- 201560
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91490- 151402
- 481257
- 381233
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91219