Hampurilaisia tirisevillä sianlihapihveillä ja sinappia ja ketsuppia päälleen saaneet ranskikset. Siinä minun unelmani. Juomaksi Pepsi Max, koska siinä on aspartaamia. Syön mahan täyteen. Niin täyteen että oksennan. Silmät seisoo päässä ja kuola valuu. Nautinnon grande finale on se kun röyhtäisen ja pieraisen niin että tukka lähtee. Syökää te viherpiipertäjät niitä itiötä sun muita. Vai mitä ne oli, kun en muusta tiedä kuin kuumasta rasvaisesta lihasta!
Rasvaa ja nautintoja
Kalu-Paavo
3
115
Vastaukset
- Tiu tau tattiin
Mikä urpo! Mä vedän snägärillä aina 50 porilaista ja litkin 20 litraa kokista naamaan. Mun äiti siivoo Hesen vessoja. Yourself is fat eater of your hamburger!
- kiitolinjasto
Mä taas en heitä typeryyksiä täällä.
- Säsäsäsä guguuuu!
Au au au auuuu zägä bum bum! Ui ui popotaaaa! Uh uh! Fiiiii!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 871496
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla101370- 751146
- 1151099
- 661068
- 71934
- 68885
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n254881Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o12811- 33793