Mikä on keskeisin sijainti, lähellä shoppailuja ja nähtävyyksiä. Julkisilla tarkoitus kulkea?
Miltä alueelta hotelli jos ensikertalaisella vain 2pv aikaa?
3
267
Vastaukset
- fjkdöa
Me oltiin kerran hotellissa lähellä Louvrea. Siitä pääsi kätevästi shoppailemaan (Rue de Rivoli) ja metroasemakin oli lähellä. Muita nähtävyyksiä siinä kävelymatkan päässä on Notre Dame ja Musee d'Orsay. Olen kerran kävellyt niiltä kulmilta Champ Elyseellekin. Se on kyllä yleensä kallista seutua.
Halvempaa voisi olla esim. Montmartren ympäristössä. - Handegunnar
Latinalaiskorttelit (olikohan se 6. kaupunginosa) olivat minusta mukavaa seutua. Meillä oli hotelli sieltä viime kesänä. Lähellä on paljon ravintoloita, eikä alueen hotellit ole niin kalliita, kuin jossain 1. ja 2. kaupunginosassa. Notre Dame oli parinsadan metrin päässä, eikä keskustaankaan (Concorde aukio) kovin pitkästi ollut. Metroverkosto on Pariisissa todella hyvä. Se on myös nopea ja edullinen tapa liikkua.
- 4 kertaa
Arr 2 lähellä Louvrea on ehkä mahdollisimman keskeisin. Rue de Rivolin poikkikaduilla paljon pikkukauppoja, kenkiä, laukkuja, vaatteita - jos sellaisia kiva ostella matkamuistoiksi.
Myös Pompidou-keskuksen ympäristössä paljon ostosmahdollisuuksia ja ja itse Pompidou Centre on nähtävyys.
Bastille (arr 11.) alue on kovassa nousussa trendikkäänä alueena, siellä on tosi kivoja pikku-ravintoloita. Eikä sekään ole huono alue majoittua. Reipas kävelymatka Rue de Rivolin tienoille sieltäkin. Riippuu miten paljon jaksaa kävellä. Hyvät kengät jalkaan, ja hauskaa matkaa!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih465297Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5381835Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771110Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591018- 77953
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53941- 59870
- 228824
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50813Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58748