Eli siis, taas perjantaina tapaan lempibändini erään festivaalin meet'n'greet -tilaisuudessa. Olen tavannut kyseisen bändin jäsenet, he muistavat minut jo nimeltäkin yms. Yli 20kertaa olen heidän keikoilla käynyt. Tämä yhtye on auttanut minua vaikeina aikoina, ja vaikka kuinka kliseiseltä kuulostaa, niin musiikillaan he pelastivat minut. Noniin, eli nyt on pitkästä aikaa mahdollisuus tavata heitä niin etteivät hypi lavalla, ja haluaisin kertoa heille siinä parin minuutin aikana kuinka tärkeitä he ovat minulle. Mutta miten? Miten minä sanon sen ytimekkäästi ja kumminkin aidosti, että he oikeasti ovat tietämättään auttaneet minua. En kumminkaan haluaisi antaa myöskään mitään hullua fanityttö kuvaa itsestäni.
Mitä sanoa idolille?
Epätoivo
0
297
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1018033- 1075647
- 2794993
- 494933
- 763707
- 542940
- 642667
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222498Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292432- 422358