Lasten jäätelökone

lahjatoive

Tyttäreni 6v. toivoo joulupukilta jäätelökonetta, on nähnyt sellaisesta mainoksen. Selitti, että siinä olisi sellainen kampi, jota väännetään. Ilmeisesti joku lastenohjelman välissä tullut mainos... Onko kellään tietoa, onko tämä lelu vai ihan oikea jäätelökone?

6

7564

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Porkkana

Ennen vanhaan ennen sähköä jäätelökoneet olivat kammella veivattavia, olen joskus kirpputorilla nähnytkin tällaisen veivattavan version. Jäitäkin laitettiin sinne muistaakseni. Toimivathan nekin, on vain raskaampi homma tehdä sillä jäätelöä kuin sähkökäyttöisellä. Itselläni ei kumpaakaan ole, joten enempää en osaa sanoa.

• Jepy

Olen itsekin nähnyt näitä joskus jossain. Lasten muovisia jäätelökoneita, joissa todellakin on se kampi. Kyllä niillä ihka oikeaa jäätelöä tehdään, ainakin yhdessä tulee kuulemma ohje/reseptivihkonenkin mukana.

• meillä luettiin

posti toi juuri jonkun lelulehden ja eiköhän ennen joulua tule vielä lisääkin.jos ei posti tuo niin lelukaupasta varmaan asia selviää.

• jepy

Tosiaankin huomasin minäkin sen lelulehdestä eilen. Sitä valmistaa iloinen kokkikoulu ja se on käsikäyttöinen.

"Herkullisen jäätelön valmistaminen on helppoa ja nopeaa. Tarvitset mm. maitoa, kermaa, sokeria sekä koneen rumpuun jäitä, suolaa ja vettä. Jäätelökone on käsikäyttöinen, et tarvitse paristoja tai verkkovirtaa. Mukana myös hauska koristelukeskus, jonka avulla viimeistelet herkulliset jäätelöannokset upean näköisiksi. Mukana käyttöohje ja reseptivihkonen" Suositellaan yli kuusi vuotiaille.

• äippä35

Ostin vuosi sitten 7 vuotiaalle tytölleni joululahjaksi ja tuntuu olevan aika työläs vekotin. Meillä suurin ongelma kun sillä saa kerralla yhden annoksen ja kolme lasta niin siinähän sitä sit pyörittelet puolituntia jätskiä ja tulee vähän kun pehmiksen tapasta. Niitä on kahta vai kolme erilaista konetta. Tuolla se nyt lojuu keittiön kaapinpäällä.

• dgeee

se on oikea koska tyttäreni sai sen syntymäpäivä lahjaksi kaksi vuotta sitten!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      68
      2620
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      62
      2582
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1762
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1587
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1510
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      9
      1450
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1362
    8. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1223
    9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      8
      1177
    10. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      25
      1096
    Aihe