Apua! Kysymys nostosta! Kiirus!

Nostoehdotus meni läpi ja kiireinen vuorokausi tulossa kosteusvauriotutkijoiden koulutusta pähkäillessä. Siellä lentelee jo ekat parin sanan v*ttup*rkeleet ja kun olin poistamassa niin tuli ilmoitus:

"Keskustelu on nostettu palvelun etusivulle tai keskustelukategorian etusivulle.
Mikäli poistat keskustelun niin linkki hajoaa."

Mitä toi tarkottaa!?

10

102

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Että jos YLLÄPITO on päättänyt että keskustelu on sopiva etusivulle, niin sinulla ei ole lupaa mennä poistamaan sitä

• Niin että se oli sun mielestä poistamiskelponen mutta yp päätti että se nostetaan etusivulle? =D =D

• Ei ku *repeää nauruun* haha!! :D

Miten mä oikein asian ilmaisin kiireessä ilmaisin xD Siis ite tota tarjosin nostoksi ja tein referaatin ja kaikki. Mutta kun olin poistamassa muutamaa v*ttu k*rpä aiheista kommenttia niin tuli tuo ilmoitus. En ollut poistamassa aloitusta! Sain tuosta tekstistä käsityksen että jos poistan asiattomia kommentteja niin koko ketju räjähtää! :D

Ei muute räjähtäny ;)

• Voi puusilmä mua.... Siinähän lukee jos poistat KESKUSTELUN !!! Mut miks sen tekstin pitää tulla joka kerta kun poistaa siihen liittyviä kommentteja....

Whadevvaaaa.... Hälytys ohi. Menkää nukkumaan :) Thänk you guys!

• miss.007 kirjoitti:

Voi puusilmä mua.... Siinähän lukee jos poistat KESKUSTELUN !!! Mut miks sen tekstin pitää tulla joka kerta kun poistaa siihen liittyviä kommentteja....

Whadevvaaaa.... Hälytys ohi. Menkää nukkumaan :) Thänk you guys!

Ehkä sunkin pitäs välillä nukkua =)
        Joo jos sieltä keskustelun välistä poistaa asiattomia kommentteja niin ei räjähdä mikään, paitti sen pää jonka kommentin meet poistaan =D

• Godsmack kirjoitti:

Ehkä sunkin pitäs välillä nukkua =)
        Joo jos sieltä keskustelun välistä poistaa asiattomia kommentteja niin ei räjähdä mikään, paitti sen pää jonka kommentin meet poistaan =D

Joo mä luulen että sain rakkaan "fanin" taas innostumaan poistamisella. Aamulla varmaan 10 uutta kommenttia.

Todellaki: unta palloon nyt :D

• Nonni. Tommostakaa ketjua huomannu kesken hätätilannetta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla

Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e
      Pirkanmaa
      117
      3565
    2. Jos olisit täällä

Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä
      Ihastuminen
      36
      2111
    3. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      147
      2013
    4. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      105
      1976
    5. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      121
      1773
    6. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      16
      1689
    7. Katsotko mieluiten

Kaivatussasi mitä?
      Ikävä
      85
      1607
    8. Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan

Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n
      Maailman menoa
      288
      1462
    9. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      123
      1371
    10. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      24
      1230
    Aihe