tipsu

Moi onko kellään antaa hyvää neuvoa kun mulla on 5v.tiibetinspanieli ja siltä lähtee ihan hirveesti karvaa on sit mikä vuoden aika tahansa et oiskohan joku puutos tai mikä?jos vaan joltain löytyisi hyvä neuvo mikä auttais

4

219

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Rohkeasti vaan

Kysyhän apua koirasi kasvattajalta. Saat varmasti parhaat neuvot häneltä.

• vinkki19

öljyn puute? hanki nutrolinia, megatermiä, rapsiöljyä, jossa mukana omegaa ja e-vitamiinia

• 78dgxibcxjk

Onko koiran ruoka hyvälaatuista, vai jotain marketin halpaa täyteruokaa jossa eniten viljaa tai maissia?
      Mitä ainetta ruuassa on eniten? Näkyy pussin kyljestä ainesosissa ensimmäisenä.

Pikkukoiran ruokkiminen on edullista, joten satsaisin laatuun.Syöttäisin mahdollisimman lihapitoista ruokaa.Koira on lihanssyöjä, ei vehnän tai maissin.
      Halvoissa ruuissa on käytetty eniten vehnää tai maissia, että saadaan edullinen ruoka.Kumpaakaan noista koira ei tarvitse.

Minä vaihtaisin ruuan laadukkaampaan, jossa paljon lihaa, sitä siis pitää syöttää pari kk ainakin.Ennenkun karvassa näkyy parannusta, jos ruuasta johtuu.
      Jos yhä vaan huono ja tippuva karva, tai syö jo laadukasta ruokaa, käyttäisin eläinlääkärillä tarkastuksessa.

• Koira saa päivittäin raakaa jauhelihaa, maksalaatikkoa välillä.ja kuivaruokaa oikeen rojalkaninin kuivaruokaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      68
      2570
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      62
      2522
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1742
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      21
      1522
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1470
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      9
      1420
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1332
    8. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1203
    9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      8
      1147
    10. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      25
      1066
    Aihe