Kännäämään ulkomaille

Jaskakit

Onko ingles hyvä kännäämispaikka saako sieltä naisia iskettyä. Venakoihin kyllästynyt vievät rahat vaan. Mikä on paras aika matkustaa sinne. Saahan koneeseen ottaa omat juomat mukaan. Kyllä Viipuri kaunis kaupunki.
T jaska kiteeltä

2

232

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 8+9

Pysy juntti Kiteellä ja käy vaikka karhusta hakemasta itelles uus emäntä.

• matkaopastaja

Hyvä Jaska,

Kiteeltä ei taida lentää koneita Inglesiin, joten suuntaa ensin Helsinkiin lentokentälle, ne matkaeväät kannattaa hakea Virosta aiemmin.
      Pakkaa eväät laukkuun, joka laitetaan sitten ruumaan jotta evääsi säilyvät Inglesiin saakka.
      Pärjäät kyllä hyvin sammuneena koko lennon ajan, ja lentoemot herättävät sinut sitten kun kone laskeutuu, jonka jälkeen oppaat huoltavati sinut hotelille.

Inglesissä saa kyllä iskettyä naisia, mutta kannattaa ennen hotelille vientiä tarkistaa jalkovälistä että onko siellä reikä vaiko oksa.
      Osaavat nimittäin Inglesissä pukeutua ja meikata, myös miehet.

Katso myös netistä Riemuloma Kanarialla uusinnat, niin pääset fiiliksiin.
      Ehkä tulevaisuudessa nähdään Rhodoksesta samanlainen ohjelma, jossa on Danny pääosassa.

Kiteen kirkasta kannattaa ottaa pari pulloa mukaan, jotta saa paikalliset suomalaiset ilmaisiksi oppaiksi, he kertovat parhaat kännäilypaikat ja kaikki suomimestat.

Dyyneille ei kannata mennä, koska siellä voi mennä hiekkaa pyllyyn tai terskanreunaan ja sitten kun niitä käyttää, niin voi vähän hangata ja tulla rupia, mutta sehän voi toisista tuntua kivalta.

Kyllä sinä Jaska olet tervemennyt sinne Kanarialle ja saat varmasti pesää, eikä kukaa vie rahojasi, kyllä sinä ne itse tuhlaat sinne.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      68
      2590
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      62
      2552
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1752
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1577
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1490
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      9
      1430
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1352
    8. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1213
    9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      8
      1157
    10. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      25
      1076
    Aihe