Mitä minun pitäisi tehdä, ku äiti ja iskä harrastavat seksiä jatkuvasti.. Eilen kuulin kun ne tekivät sitä 2 tai 3 kertaa ja tänään olen kuullut jo kerran... Rupee jo ottaan päähän pikku hiljaa tommonen, kun ne panee jatkuvasti joka paikassa. Oletteko itse törmänneet samaan? Mitä pitäisi tehdä..
Mitä pitäisi tehdä...
Ärsyyntynytnuori
4
140
Vastaukset
- sari.
Ikäihmisten nussiminen on perseestä, mutta mitäpä siinä on tehtävissä. Koita kestää.
- Sama juttu
Mul on ihan samanlaiset vanhemmat panemas koko aja mäkää en pysty tekee mitää koita jaksaa kuuntelet vaik sil hetkel kuulokkeil musaa
Käytä tilannetta hyväksesi: aseta piilokameria heidän huoneeseensa ja laita internettiin! rikastut ;)
- kiva kosto
Hommaa säkin poikaystävä ja rupeette panrskeleen oikein äänekkäästi ja 5-6 kertaa pävässä vähintään ja aina niin, että sun vanhemmat on kotona ja kuulee varmasti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 743032
- 712901
- 681842
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191732- 241667
- 271661
- 201620
- 481307
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91289- 381283