mulla on pahat ocd oireet nykyisin, tarkastelua, bakteerikammoa, perfektionismia, pelkoja/mielipuolisia sairaudenpelkoja.
mutta ne eivät määrää minulle bentsoja, koska käytän alkoholia ja tuntuu, että ne on ainoita joilla selviä, koska olen saanut ostettua katukaupasta esim. diapam, rivatril, xanor-lääkkeitä. Eikä ole ahdistanut.
Lääkärit ei määrää !
2
167
Vastaukset
- sekakäyttö ei oo hyv
no lopeta alkoholin käyttö
- Bentsomies
Niin no ei ne terveyskeskuslääkärit kovin helpolla bentsoja myönnä. Tosin itse sain kyllä SSRI lääkkeen rinnalle niitä ahdistuksen hallintaan suhteellisen helposti kun osasin perustella asiani selkeästi ja jämäkästi.
Ei kannata mainita alkoholinkäytöstä paria saunaolutta enempää tai mielellään ei lainkaan jos bentsoja kyselee. Tosin ei niitä ehkä suoraan kannatakaan kysyä vaan hieman mutkan kautta mennä asiaan. Jos terveyskeskuslääkäri ei ymmärrä asiaa niin kannattaa vaihtaa lääkäriä tai kokeilla yksityistä. Yksityinen tosin maksaa enemmän mutta jos sieltä saa apua niin on se sen hinnan arvoista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1018063- 1075667
- 2795013
- 494953
- 763727
- 542940
- 642677
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222508Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292442- 422368